Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Przemyski Inglot na 200-metrowym ekranie w Nowym Jorku

Norbert Ziętal [email protected]
Elektroniczna reklama w sercu Nowego Jorku to nie tylko narzędzie marketingowe, ale również prestiż.
Elektroniczna reklama w sercu Nowego Jorku to nie tylko narzędzie marketingowe, ale również prestiż. Materiały Prasowe Inglot
Na taki krok nie zdecydowała się jeszcze żadna polska firma. Przemyski Inglot, produkowane przez siebie kosmetyki będzie reklamować na ogromnym ekranie na Times Square w Nowym Jorku (USA).

To serce Nowego Jorku. Skrzyżowanie Broadway i 48th Street. Wiszą tutaj kolorowe reklamy takich gigantów jak Coca – Cola, McDonald’s, popularnego w USA piwa Corona czy znanych na świecie cukierków M&M’s. Jest też wiele innych. Aby przebić się w tym gąszczu, przemyska firma postawiła na rozmiar.

Elektroniczny ekran ma 200 metrów kwadratowych powierzchni. To tyle co jedna trzecia małej działki na dom. Nie będzie to statyczna reklama, lecz o wiele efektywniejsze, dynamicznie zmieniające się obrazy. Na banerze będą prezentowane najnowsze informacje o produktach firmy, nowych kolekcjach, różnych wydarzeniach.
Koszt? 1,5 mln dolarów.

Bezpośrednio pod reklamą znajduje się sklep Inglota, jeden z trzydziestu w USA.
 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Przemyski Inglot na 200-metrowym ekranie w Nowym Jorku - Nowiny