Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
4 z 15
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
KACZMARZYK AGNIESZKA...
fot. Śląska Policja

Przestępcy zabijali i znęcali się nad zwierzętami. Policja ujawniła nazwiska i twarze poszukiwanych

KACZMARZYK AGNIESZKA

Drugie imię: AGNIESZKA

Imię ojca: WŁODZIMIERZ

Imię matki: BOŻENA

Nazwisko panieńskie matki: PLUTA

Płeć: kobieta

Miejsce urodzenia: -

Data urodzenia: 1985-03-27

Pseudonim: -

Ostatnie miejsce zameldowania: DŁUGI KĄT

Obywatelstwo: POLSKA


Podstawa poszukiwania przez jednostki policji

KA KPP Kłobuck, 40-038 Katowice, ul. Lompy 19
telefon: (0-32) 200 1444
email: [email protected]

poszukuje na podstawie: Art. 35 ust. 1 Zabijanie, uśmiercanie zwierzęcia albo dokonywanie uboju zwierzęcia z naruszeniem przepisów art. 6 ust. 1, art. 33 lub art. 34 ust. 1- 4, albo znęcanie się nad nim w sposób określony w art. 6 ust. 2

Poszukujące jednostki policji:
KA KWP Katowice

Podstawy poszukiwań:
Art. 35 ust. 1 Zabijanie, uśmiercanie zwierzęcia albo dokonywanie uboju zwierzęcia z naruszeniem przepisów art. 6 ust. 1, art. 33 lub art. 34 ust. 1- 4, albo znęcanie się nad nim w sposób określony w art. 6 ust. 2


Cechy rysopisowe

Wzrost: -

Kolor oczu: -

Zobacz również

Kabaret Mumio świętuje ćwierćwiecze istnienia na scenie NCK. Będą najlepsze skecze

Kabaret Mumio świętuje ćwierćwiecze istnienia na scenie NCK. Będą najlepsze skecze

Radni KO z Rybnika o drugiej turze wyborów. "Wybór pomiędzy współpracą a chaosem"

NOWE
Radni KO z Rybnika o drugiej turze wyborów. "Wybór pomiędzy współpracą a chaosem"

Polecamy

Mieszkaniec Siemianowic oszukany podczas sprzedaży. Tak działają przestępcy

Mieszkaniec Siemianowic oszukany podczas sprzedaży. Tak działają przestępcy

Bayer zdetronizował Bayern. Zagra w sierpniu na Narodowym? Adam Matysek: Sensacja!

TYLKO U NAS
Bayer zdetronizował Bayern. Zagra w sierpniu na Narodowym? Adam Matysek: Sensacja!

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations

Sojusznik czy wróg? Dwie twarze kryzysu w digital public relations