Zabawa w Mannequin Challenge stała się popularna w listopadzie 2016 roku. Namiętnie kręcono wtedy filmy, polegające na tym, że widoczni na nich ludzie byli „zamrożeni” w akcji, jak manekiny, w ruchu był tylko filmująca ich kamera (bez cięć, na jednym ujęciu). Przy Cichej też zrealizowano film, ale nie z udziałem piłkarzy czy kibiców, ale seksownie ubranych modelek oraz maskotki Ruchu Adlera.
Zobacz ZDJĘCIA ze słynnego Mannequin Challenge Ruchu Chorzów
W nagraniu wzięły udział piękne dziewczyny z Agencji Hostess Pauliny Piętowskiej. Wideo nagrano w salce konferencyjnej i pomieszczeniach działu marketingu Ruchu na jednym ujęciu kamery. Adler został przedstawiony jako boss, otoczony seksownymi pracownicami.
Wideo stało się hitem internetu. W kilka dni miało prawie 300 tys. odtworzeń na YouTube. Oczywiście moda na Mannequin Challenge minęła, co nie znaczy, że internauci dalej nie oglądali dzieła Niebieskich. Obecnie wideo opublikowane 25 listopada 2016 roku ma ponad 830 tys. wyświetleń.
Marketing Ruchu był wtedy na ekstraklasowym poziomie, znacznie gorzej wyglądała sytuacja pod względem sportowym i finansowym. Klub z Chorzowa miał odjęte 4 punkty za zaległości. Niebiescy skończyli sezon 2016/2017 na ostatnim miejscu i opuścili Ekstraklasę. Teraz są liderami grupy 3 w III lidze. Pierwszy mecz rundy wiosennej mają 6 marca, u siebie z Polonią-Stalą Świdnica (godz. 17).
Nie przeocz
Zobacz koniecznie
Musisz to wiedzieć
Bądź na bieżąco i obserwuj
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?