W środę 17 lipca 2019 oficjalnie ruszył sklep internetowy drogeryjnej sieci Hebe, należącej do Jeronimo Martins Polska (właściciela sieci sklepów Biedronka). "To doskonała informacja dla wszystkich wielbicieli makijażu i pielęgnacji, którzy lubią śledzić trendy i nowości kosmetyczne nie tylko stacjonarnie, ale także online. Wygodna i intuicyjna nawigacja sklepu www.hebe.pl umożliwia łatwe i szybkie wyszukiwanie produktów" - informują służby PR-owe JMP.
Większy asortyment
Asortyment produktów dostępnych na platformie został rozszerzony o nowe marki, dostępne dotychczas tylko w wybranych sklepach:
- NYX,
- Physicians Formula,
- Teaology,
- Yasumi,
- Saem,
- A by Bom,
Tony Moly, i wiele, wiele innych.
W ofercie znalazła się także szersza oferta dermokosmetyków, m.in. marek Vichy czy La Roche-Posay oraz produktów do twarzy, ciała i włosów z kategorii naturalnych, koreańskich, profesjonalnych, a także zapachy i szeroka oferta makijażowa.
- Otwarcie sklepu internetowego to bardzo ważny i duży krok w rozwoju sieci Hebe - mówi Francisco Almeida, Dyrektor E-commerce sieci Hebe.
- Dzięki niemu klienci na terenie całej Polski uzyskują dostęp do naszego asortymentu oraz regularnych promocji, trendów i nowych marek, w tym – dotychczas – dostępnych stacjonarnie na wyłączność. Platforma szybko spotkała się z dużym zainteresowaniem i pozytywnymi reakcjami klientów. To jednak dopiero początek, ponieważ wciąż będziemy się rozwijać i zaskakiwać naszych klientów kolejnymi rozwiązaniami technologicznymi – dodaje Almeida.
Paczkę można odebrać bezpłatnie w stacjonarnej drogerii, ale tylko w Warszawie (na razie)
W sklepie internetowym Hebe obowiązują takie same promocje, jak w ulotce dostępnej w sklepach stacjonarnych, także te z kartą Hebe. Ponadto, rejestrując się na stronie i zakładając konto, klienci automatycznie zostają członkami programu lojalnościowego i mogą korzystać z wachlarza dedykowanych promocji.
Promocje i obniżki
Na początek drogeria internetowa Hebe kusi promocjami na 2 122 produkty. W tym np. do -40 proc. na całą markę Nivea.
Jednak ceny produktów w Drogerii internetowej Hebe mogą różnić się od cen produktów w Drogerii stacjonarnej Hebe. Dokonując zakupów online obowiązują ceny produktów przedstawione w Drogerii internetowej Hebe.
Ceny produktów w Drogerii internetowej Hebe mogą różnić się w zależności od tego, czy jesteś zalogowany do swojego konta.
- Za zamówienie w Drogerii internetowej Hebe można zapłacić za pomocą:
- szybkiego przelewu internetowego, za pośrednictwem zewnętrznego systemu płatności PayU
- BLIKiem
- płatnością z góry przy użyciu karty płatniczej (np.: Visa, Mastercard, Maestro)
- płatnością gotówką za pobraniem (płatność przy odbiorze).
Koszt przesyłek
Wszystkie zamówienia na terenie Polski dostarczane są przesyłką kurierską, natomiast na terenie Warszawy paczkę można odebrać bezpłatnie również w wybranej drogerii Hebe (lista lokalizacji będzie sukcesywnie rozszerzana). Zwrotów klienci mogą dokonywać w ciągu 14 dni w sklepach stacjonarnych lub odsyłając przesyłkę na wskazany adres.
Przesyłka standardowa kosztuje 12,99 zł, płatność za pobraniem 14,99 zł. Kurier doręcza przesyłki w ciągu 2-3 dni roboczych od chwili, gdy zamówienie uzyska status „przekazane do wysyłki” (średni, ale nie gwarantowany czas dostawy).
Nie przegapcie
- Bielizna erotyczna z Zabrza robi furorę na świecie ZOBACZCIE
- Zobacz TOP 20 najbogatszych Polaków wg Wprost. Ile zarobili?
- Oto majątki prezydentów miast w Śląskiem
- Wybuch gazu w Bytomiu. Lokale nie nadają się do mieszkania
- W Ustroniu otwarto pierwszy McDonald's ZDJĘCIA
- Najdroższe domy w województwie śląskim TOP 20. Poznaj ceny
219 drogerii w całej Polsce
Sieć Hebe działa na rynku od 2011 roku, a pierwsza drogeria została otwarta w Warszawie przy Al. Jerozolimskich. Aktualnie do sieci należy 219 drogerii.
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.
Zobaczcie koniecznie
Budowa aquaparku w Częstochowie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?