Szeroko zaplanowana kampania będzie miała zasięg zarówno regionalny, ogólnopolski jak i zagraniczny. Grupa docelowa to małe, średnie i duże przedsiębiorstwa z kraju i ze świata. Stąd różnorodny dobór mediów ze wskazaniem na internet. W ramach kampanii internetowej, która już się rozpoczęła, przewiduje się prawie 60 milionów odsłon.
Od niedawna Jaworzno posiada także nowe multimedialne logo - trójkolorową, energetyczną kulę. Fakt, że nowe logo Jaworzna jest trójwymiarowe i ruchome wykorzystano w celach promocji inwestycyjnej, traktując jaworznicką kulę jako symbol miasta, przyciągającego, nowoczesnego i otwartego.
A dlaczego inwestorzy mają się dać wciągnąć, jak mówi hasło promocyjne? Tajemnicę wyjaśni zrealizowany w technice 3D spot telewizyjny, który jest jednym z głównych elementów kampanii. Premiera już w połowie września w TVN24 i TVPinfo.
*Tauron Nowa Muzyka ZNAJDŹ SIĘ NA ZDJĘCIACH
*Beerfest 2012 zakończony ZOBACZ ZDJĘCIA
*KONKURS FOTOLATO 2012: Przyślij zdjęcia, zgarnij nagrody!
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?