Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Ruszyła nowa kampania promocyjna Jaworzna

DM
UM Jaworzno
Rozpoczęła się pierwsza odsłona kampanii promującej potencjał inwestycyjny Jaworzna. Na terenie miast aglomeracji pojawiło się 25 billboardów i super scrolli z logotypem Jaworzna i hasłem "Jaworzno. Daj się wciągnąć". Ruszyła także reklama w Internecie i prasie.

Szeroko zaplanowana kampania będzie miała zasięg zarówno regionalny, ogólnopolski jak i zagraniczny. Grupa docelowa to małe, średnie i duże przedsiębiorstwa z kraju i ze świata. Stąd różnorodny dobór mediów ze wskazaniem na internet. W ramach kampanii internetowej, która już się rozpoczęła, przewiduje się prawie 60 milionów odsłon.

Od niedawna Jaworzno posiada także nowe multimedialne logo - trójkolorową, energetyczną kulę. Fakt, że nowe logo Jaworzna jest trójwymiarowe i ruchome wykorzystano w celach promocji inwestycyjnej, traktując jaworznicką kulę jako symbol miasta, przyciągającego, nowoczesnego i otwartego.

A dlaczego inwestorzy mają się dać wciągnąć, jak mówi hasło promocyjne? Tajemnicę wyjaśni zrealizowany w technice 3D spot telewizyjny, który jest jednym z głównych elementów kampanii. Premiera już w połowie września w TVN24 i TVPinfo.


*Tauron Nowa Muzyka ZNAJDŹ SIĘ NA ZDJĘCIACH
*Beerfest 2012 zakończony ZOBACZ ZDJĘCIA
*KONKURS FOTOLATO 2012: Przyślij zdjęcia, zgarnij nagrody!

Codziennie rano najświeższe informacje z woj. śląskiego prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!