Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Rybnik wpisał się już na koncertową mapę Polski. Zobacz, kto grał przed 30 Seconds To Mars

Ola Szatan
Rod Stewart 14 września 2013 r.
Rod Stewart 14 września 2013 r. arc. DZ
Rybnik wpisał się już na koncertową mapę Polski. Zanim na scenę wyjdzie 30 Seconds to Mars, podsumowanie dotychczasowych koncertów gwiazd

CZYTAJ SZCZEGÓŁY:
30 SECONDS TO MARS W RYBNIKU

QUIZ DZ: Sprawdź, co wiesz o 30 Seconds To Mars i czy jesteś prawdziwym fanem

KLIKNIJ TUTAJ I POZNAJ PRZYJACIÓŁ, KTÓRZY JADĄ NA KONCERT:
30 SECONDS TO MARS W RYBNIKU 22 CZERWCA

23
Tyle reklam wielkoformatowych promowało do tej pory koncerty organizowane w Rybniku. Reklamy miały powierzchnię od 100 do ponad 400 metrów kwadratowych. Wielki format z layoutami rybnickich koncertów można było zobaczyć m.in. w: Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Katowicach i w Rybniku. Reklamy były umiejscawiane w najbardziej reprezentacyjnych punktach największych polskich miast. W Warszawie były to na przykład Aleje Jerozolimskie oraz Rondo Dmowskiego położone tuż przy budynku słynnej Rotundy.

568
Łącznie tyle ton konstrukcji scenicznych trzeba było przywieźć na Stadion Miejski w Rybniku, żeby zbudować sceny na cztery koncerty organizowane w tym śląskim mieście.

86
Tyle ośrodków medialnych informowało o koncercie zespołu Guns N' Roses. Ich występ okazał się najbardziej medialnym wydarzeniem. Materiały przygotowało 11 stacji telewizyjnych, 10 rozgłośni radiowych oraz 65 gazet. Na drugim miejscu był koncert Roda Stewarta (82 ośrodki medialne: 10 stacji TV, 8 stacji radiowych i 64 gazety), a następnie koncert Bryana Adamsa (76 ośrodków medialnych: 8 stacji TV, 18 rozgłośni radiowych i 50 gazet).

29.296.105
złotych - taka była łączna wartość trzech dotychczasowych kampanii promocyjnych rybnickich koncertów. Suma ta nie zawiera wartości promocji koncertu Thirty Seconds To Mars. W sumie więc organizacja koncertów przyniosła Rybnikowi promocję o wartości prawie 40.000.000 złotych!

77
Tyle największych światowych przebojów zostało zaśpiewanych "na żywo" na Stadionie Miejskim w Rybniku. Były to między innymi takie hity, jak: "Heaven", "Everything I Do", "Summer of 69", "Welcome To The Jungle", "Paradise City", "November Rain", "Sweet Child O' Mine", "Don't Cry", "Da Ya Think I'm Sexy?", "Maggie May" czy "Sailing". Jeśli grupa 30 Seconds to Mars wykona 22 czerwca przynajmniej 23 utwory, to Rybnik osiągnie w tym przypadku magiczną liczbę 100.

65.000
Łącznie tyle osób zdecydowało się zakupić bilety na koncerty: Bryana Adamsa, Guns N' Roses, Roda Stewarta i 30 Seconds To Mars. Średnio więc każdy z koncertów na rybnickim obiekcie śledziło lub będzie śledzić "na żywo" 16.250 widzów.


*Mundial 2014: Pełne składy wszystkich zespołów grających na Mundialu 2014
*2500 górników na bruk w Kompanii Węglowej. To tragedia!
*Basen Ruda w Rybniku najpiękniejszy w Polsce? ZOBACZ ZDJĘCIA
*Elementarz: Bezpłatny podręcznik POBIERZ PDF

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!