reklama

SAP Hybris – wsparcie omnichannel w handlu

Materiał InformacyjnyZaktualizowano 
Wielokanałość, inaczej omnichannel – to pojęcie dyktuje warunki współczesnego handlu. Współczesna rzeczywistość biznesowa wymaga, aby produkt był dostępny dla klienta z kilku platform. Współczesny koszyk zakupowy niejednokrotnie wszak jest „prowadzony” przez kilka etapów.

Konieczność pełnego zaspokojenia potrzeb zakupowych klienta nie kończy się dziś tylko na dobrej cenie i dostępności produktu. Klient wymaga pełnej informacji i profesjonalnej opieki już od pierwszej wizyty w sklepie (niezależnie od tego, czy jest to placówka fizyczna, czy sklep online).

Rosnąca konkurencja i wyścig technologiczny sprawiają, ze coraz trudniej zbudować w sektorze retail choćby niewielką przewagę konkurencyjną. Z pomocą przychodzą jednak nowe technologie, w tym SAP Hybris: nowoczesna platforma stworzona z myślą o nowoczesnym, wielokanałowym handlu.

Sygnowana przez światowego lidera w dziedzinie zintegrowanych systemów służących do zarządzania przedsiębiorstwami, platforma Hybris to odpowiedź na potrzeby nawet największych i najbardziej wymagających klientów, zarządzających nawet tysiącami transakcji jednocześnie. Z pomocą profesjonalnego integratora systemów IT, np. Hicron, klient może liczyć na znaczące usprawnienie obsługi procesów biznesowych w oparciu o solidne technologiczne fundamenty.

Time to market: wyprzedzić konkurencję

Jedną z kluczowych zalet SAP Hybris jest możliwość szybkiej konfiguracji i wdrożenia rozwiązania tak, aby było gotowe do produktywnego startu. Możliwość sprawnej konfiguracji na podstawie predefiniowanych komponentów to znacząca oszczędność czasu i pieniędzy na wdrożenie, w przeciwieństwie do złożonych systemów stawianych dla klienta „od podstaw”. Warto przy tym zaznaczyć, że Hybris nie traci przy tym w żaden sposób na wydajności i jakości: jego filozofia jego wdrożenia jest po prostu dużo łatwiejsza, a producent przewidział liczne scenariusze przygotowane z myślą o konkretnych potrzebach i branżach.

Elastyczna możliwość rozbudowy

SAP Hybris rośnie wraz ze zmieniającymi się potrzebami biznesu. System bez problemu pokrywa nowe obszary, daje się implementować w rozmaitych konfiguracjach w zależności od potrzeb, tworząc ostatecznie zintegrowany system do zarządzania platformami zakupowymi od pierwszego kliku klienta, aż po realizację zamówienia.

Możliwość uzupełniania Hybris kolejnymi funkcjami czyni z niego elastyczne narzędzie pracy, zaś integracja z systemami ERP zapewnia komplementarność danych w przedsiębiorstwie.

Połączyć B2B i B2C

Jednym z większych wyzwań, zwłaszcza przy prowadzeniu ogromnego, międzynarodowego biznesu, jest umiejętne połączenie nie tylko rozmaitych platform sprzedażowych, ale także mariaż oferty B2B i B2C tak, aby była obsługiwana przez jeden system pomimo różnych wymagań. SAP Hybris bez problemu umożliwia jednoczesne zarządzanie dwiema odsłonami platformy oraz ich niezależne od siebie rozwijanie czy implementację najpotrzebniejszych funkcji wraz z zapotrzebowaniem na pokrycie kolejnych procesów biznesowych.

60 Sekund Biznesu: Wyczerpuje się imigracja ukraińska

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3