„Say Hi to Hisense”. Chiński producent TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD chce być rozpoznawalny na polskim rynku

Grzegorz Lisiecki
Grzegorz Lisiecki
Hisense
Hisense, chiński producent TV, elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, rozpoczyna komunikację na polskim rynku z hasłem „Say Hi to Hisense”. To firma, która jako pierwsza wprowadziła Laser TV – produkt z funkcjami TV krótkiego rzutu – i rozwija tę technologię.

Hisense to czwarta co do wielkości marka telewizorów na świecie i numer jeden w tym segmencie w Chinach. Przedsiębiorstwo z Qingdao w 2014 r. wprowadziło Laser TV na rynek telewizorów komercyjnych. To laserowy telewizor z projektorem o ultrakrótkim rzucie i wysokiej jakości ekranem 4K eliminującym światło otoczenia. Opatentowana przez Hisense technologia źródła laserowego równomiernie emituje światło i kolory na ekran, aby wyświetlać płynne i szczegółowe obrazy w dowolnym oświetleniu. Telewizory Hisense umożliwiają także oglądanie wielkoformatowego ekranu z bliskiej odległości.

Na polskim rynku dostępny jest między innymi model 100L5 4K Smart Laser TV z jednym z największych ekranów wśród telewizorów laserowych – o przekątnej obrazu 100 cali (2,5 metra). Producent zastosował w nim laser wspomagany własną technologią X-Fusion Laser Light Engine. Telewizor obsługuje obraz w 4K z HDR. Model jest wyposażony dodatkowo w technologię MEMC, która zapewnia większą płynność wyświetlanego obrazu oraz Wide Color Gamut poszerzającą gamę kolorów na ekranie. Maksymalna luminancja wynosi 2700 ANSI lumenów. Telewizor wspiera też Dolby Atmos.

Hisense to chińskie przedsiębiorstwo, którego produkty są dostępne na sześciu kontynentach. W języku chińskim słowo „Hisense” oznacza „dwie rzeki wpadające do morza” lub „zaufanie bez granic”. Początki marki sięgają 1969 roku – kiedy to rozpoczęto produkcję odbiorników radiowych w nowo założonej fabryce No.2 Radio Factory w Qingdao. Kolejnym krokiem w rozwoju była produkcja klimatyzatorów (od 1996 roku), a niedługo potem – telewizorów (1997). W 2002 roku do oferty włączono chłodziarko-zamrażarki, a w następnych latach inne sprzęty AGD i RTV, między innymi lodówki, pralki, piekarniki, tablety czy smartfony. Hisense ma swoje oddziały w 54 państwach i zatrudnia ponad 80.000 pracowników, z czego 6000 osób pracuje w 16 centrach badań i rozwoju. Dodajmy, że w 2018 roku Hisense został właścicielem firmy Gorenje, czołowego producenta AGD w Europie. (źródło: Hisense)

Bądź na bieżąco i obserwuj

Mistrz Błachowicz liczy na nokaut!

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie