Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Sieć ALDI przekazała żywność i wodę kierowcom oczekującym w długich kolejkach na granicy

Arkadiusz Biernat
Arkadiusz Biernat
Sieć ALDI przekazała wodę i żywność oczekującym w kolejkach na granicy
Sieć ALDI przekazała wodę i żywność oczekującym w kolejkach na granicy ALDI
Sieć sklepów ALDI przekazała 1100 litrów wody i tysiące produktów dla kierowców, którzy utknęli w wielokilometrowych korkach na granicy w Jędrzychowicach po tym, jak przywrócono kontrole w związku z rozprzestrzeniającym się koronawirusem.

ALDI pomogła kierowcom na granicy

Akcja została przeprowadzona bardzo sprawnie dzięki działającej już na tym terenie oddolnej inicjatywie lokalnej ludności, wśród której znaleźli się także pracownicy sklepu ALDI w Lubaniu, z którymi skontaktowała się centrala firmy.

W ramach wsparcia ALDI przekazało 1100 litrów wody, 135 opakowań kabanosów, 300 opakowań soków i napoi, 660 opakowań chleba i wafli zbożowych, 36 opakowań słodkości (wafelki, batony oraz mleczne myszki), dodatkowo papier, ręczniki i chusteczki higieniczne.

- Jestem dumna, że nasza firma wsparła osoby organizujące pomoc w Jędrzychowicach. Ci ludzie są naprawdę wielcy - niektórzy nie spali po 40 godzin, aby na własną rękę zorganizować żywność dla podróżujących! Inicjatywa ALDI była bardzo potrzebna, znacznie przyspieszyła cały proces. Z relacji kierowców, którym wręczyliśmy prowiant wynikało, że przed nimi było jeszcze ponad 10 godzin oczekiwania. Wiemy, że późnym wieczorem cały ruch samochodów osobowych został przekierowany na przejście w Zgorzelcu, gdzie odprawa była już sprawniejsza - mówi Anna Chodak, Kierownik Rejonu Sprzedaży ALDI.

Nie przegap

Żywności i woda zostały przekazane przed przejściem granicznym - ze względów bezpieczeństwa nikt z uczestników akcji nie przekraczał granicy.

- ALDI w swojej działalności wspiera lokalną społeczność budując dobre relacje z mieszkańcami miast, w których posiada sklepy, pomaga także w rozwoju inicjatyw swoich pracowników. Jesteśmy pełni szacunku dla ludzi, którzy tak sprawnie zorganizowali się, by nieść pomoc potrzebującym. Cieszymy się, że nie tylko nie musieliśmy namawiać naszych pracowników do tego działania, bo po naszym kontakcie z nimi okazało się, że ta akcja już trwa i możemy jako firma do niej dołączyć - mówi Agata Biernacka, Kierownik Działu Komunikacji i PR ALDI Polska.

Środki ostrożności w sklepach ALDI

Przypomnijmy, najważniejsze działania sieci w związku z sytuacją zagrożenia epidemiologicznego - sklepy ALDI zostały zaopatrzone w specjalne instrukcje dla klientów. Przy stanowiskach z warzywami, owocami oraz pieczywem zagwarantowane zostały jednorazowe rękawiczki, które pozwalają na ograniczenie bezpośredniego kontaktu z produktami, podłogi i boki kas oklejane są taśmami wyznaczającymi bezpieczne odległości.

Zobacz koniecznie

W sklepach emitowane są komunikaty głosowe, wiszą też plakaty informacyjne o zachowaniu środków ostrożności. Sieć nawet w kampanii radiowej zachęca klientów do skracania zakupów lub pozostania w domu. Ponadto podjęto także decyzję o wstrzymaniu kontroli na parkingach przy swoich sklepach i poinformowało o niej zarządców parkingów.

🔔🔔🔔

Pobierz bezpłatną aplikację Dziennika Zachodniego i bądź na bieżąco!

Oprócz standardowych kategorii, z powodu panującej epidemii, wprowadziliśmy do niej zakładkę, w której znajdziesz wszystkie aktualne informacje związane z epidemią koronawirusa.

Aplikacja jest bezpłatna i nie wymaga logowania.

Bądź na bieżąco i obserwuj

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kto musi dopłacić do podatków?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera