Sieć sklepów Netto poinformowała, że w związku z zagrożeniem epidemiologicznym i możliwością zakażenia koronawirusem, podjęła szereg działań, które minimalizują to ryzyko.
Przede wszystkim wszyscy pracownicy otrzymali pakiet informacji z zaleceniami, jak chronić się przed zakażeniem oraz jak postępować z osobami, które być może są już zainfekowane.
Sprawdź też:
Sieć chce być też gotowa na ewentualne braki w towarze.
- Netto pozostaje w stałym kontakcie z dostawcami. W ten sposób chce zagwarantować swoim klientom komfort i zabezpieczyć jak najlepszy dostęp do najpotrzebniejszych produktów w okresie wzmożonego zapotrzebowania na nie - informują przedstawiciele sieci.
Dodatkowo szefostwo Netto podjęło decyzję, że każda nieobecność pracownika spowodowana chorobą i udokumentowana przez lekarza nie będzie wpływała na wysokość miesięcznej, uznaniowej premii frekwencyjnej.
Sprawdź:
Zobacz też:
Koronawirus w Polsce - zobacz wideo:
Sprawdź też:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?