Świętochłowice na promocję miasta przeznaczyły ok. 67 tys. zł, jednak ponad 377 tys. zł dofinansowała Unia Europejska. Od dwóch tygodni na portalu YouTube można oglądać 38-sekundowy spot reklamowy, w którym miasto chwali się m.in. sąsiedztwem autostrad A1 i A4, trzema portami lotniczymi w promieniu 100 km, siedzibami firm transportowych, także największym na świecie producentem stali. - Spot powstał w celu przedstawienia miasta w krótkiej i atrakcyjnej formie - tłumaczy Krzysztof Maciejczyk, rzecznik magistratu.
Prawdopodobnie jeszcze w październiku logo Świętochłowic (do końca 2013 roku) widnieć będzie na 200 wózkach bagażowych na lotnisku w Pyrzowicach i 300 w Balicach. - Planowana jest też kampania promocyjna w ogólnopolskich portalach internetowych - wyjaśnia Maciejczyk.
Miasto wydrukowało też foldery promocyjne w czterech językach: polskim, angielskim, niemieckim i francuskim. Będą rozdawane na międzynarodowych targach oraz spotkaniach biznesowych. Władze Świętochłowic prezentowały tereny inwestycyjne również w Chinach, podczas wrześniowej delegacji. Jednak, jak zaznacza prezydent miasta Dawid Kostempski, na efekty będzie trzeba jeszcze poczekać.
Również w Chorzowie pod koniec września ruszyła kampania promocyjna terenów inwestycyjnych . Przez cały ubiegły tydzień w TVN CNBS ukazywał się półminutowy spot, który do końca miesiąca będzie emitowany też na lotnisku w Pyrzowicach na monitorze LED. Informacje pojawią się również w gazetach i portalach branżowych. - Inwestorzy o tym, co ma do zaproponowania śląskie miasto, mogą dowiedzieć się także na lotniskach w Warszawie, Poznaniu, Katowicach i Krakowie - mówi Krzysztof Karaś, rzecznik chorzowskiego urzędu.
Zadaniem kampanii jest wypromowanie siedmiu terenów inwestycyjnych. Promocja Chorzowa kosztowała ponad 676 tys. zł. Nieco mniej kosztowała kampania promocyjna Siemianowic - prawie 635 tys., z czego 85 proc. to środki z UE. Te pieniądze przeznaczone zostały m.in. na nakręcenie aż 6-minutowego spotu promocyjnego miasta, reklamy na portalach internetowych, postawienie billboardów w sąsiadujących miastach, banery i foldery reklamowe. Wsp. PSZ
*Plebiscyt Młoda Para 2012 ZOBACZ ZDJĘCIA KANDYDATÓW i ZAGŁOSUJ
*Budowa dworca w Katowicach: Hala, perony ZDJĘCIA i WIDEO
*Marsz Autonomii przeszedł przez Rybnik. Zobacz ZDJĘCIA
*Wielka Debata o Śląsku: Semka kontra Smolorz ZDJĘCIA i WIDEO
Pensja minimalna 2024
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?