Nominacja to ukoronowanie ponad rocznej pracy na rzecz promocji Śląskiego, bowiem projekt trwał od początku 2009 roku do końca kwietnia br.
- Poprzez kampanię chcieliśmy odejść od stereotypu, że nasz region to jedynie tereny zdegradowane i pokazać, że klimat miejsca tworzą ludzie, którzy go zamieszkują - podkreśla Witold Trólka z biura prasowego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.
I tak, w ramach kampanii, pozytywną energię, na bilboardach i telewizyjnych spotach, pokazywali mieszkańcy naszego regionu w różnych wcieleniach (np. koronkarka z Koniakowa).
Dodajmy, że konkurs Złote Formaty jest jednym z elementów Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Do tegorocznej edycji samorządy wszystkich województw zgłosiły 157 projektów. Jurorzy konkursu wybrali spośród nich 33 najlepsze propozycje. Zaś, w sumie, podczas czterech poprzednich edycji konkursu Złote Formaty wzięło udział ok. 240 samorządów z 600 projektami.
Ogłoszenie laureatów V edycji Złotych Formatów odbędzie się 21 września br. podczas gali Festiwalu Promocji Miast i Regionów w hotelu Sheraton w Warszawie.
*Codziennie rano najświeższe informacje z woj. śląskiego prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera
Tłumy w lokalach, sypią się kary