Od 15 czerwca w siedzibie klubu i na stronie internetowej www.slawkow.pl (zakładka: oświata – rekrutacja) dostępne są formularze zgłoszeń oraz regulamin rekrutacji. Wypełnione dokumenty wraz ze wszystkimi załącznikami składać będzie można osobiście w siedzibie klubu dziecięcego od 22 czerwca do 6 lipca włącznie w godzinach od 8 do 16.
Klub powstał po generalnym remoncie byłego budynku biblioteki na osiedlu PCK i przystosowaniu go do nowej funkcji. Dysponuje 17 miejscami dla dzieci w wieku od jednego roku do trzech lat. Z uwagi na rządowe przepisy związane ze zwalczaniem epidemii koronawirusa, liczba miejsc musiała zostać ograniczona do 16. W procesie rekrutacji pierwszeństwo mają dzieci rodziców pracujących.
Fundusze na utworzenie klubu (430 tysięcy zł) miasto pozyskało z Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w ramach programu „Maluch+”. Zgodnie z wymogami projektu, w klubie malucha opiekę znajdą dzieci od pierwszego do trzeciego roku życia. Klub ma wspierać rodziców w opiece i wychowaniu najmłodszych, ale przede wszystkim zapewnić dziecku możliwość rozwoju poprzez zabawę w czasie, gdy rodzice ze względów zawodowych nie będą mogli sprawować jej osobiście.
Resztę pieniędzy, koniecznych do uruchomienia klubu, dołożyło miasto. Klub jest też odpowiednio wyposażony w meble, leżaczki, zabawki oraz sprzęt RTV i AGD.
Miesięczna opłata za pobyt dziecka w klubie dziecięcym w wymiarze do 10 godzin dziennie wynosi 400 zł, a maksymalna wysokość opłaty dziennej za wyżywienie dziecka – 12 zł.
Musisz to wiedzieć
Zobacz i zapamiętaj
Bądź na bieżąco i obserwuj
Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?