To organizatorzy Targów Motoryzacyjnych ProfiAuto Show zdecydowali się usunąć szpetne reklamy. Niestety część z nich zniknęła, a pojawiła się kolejna byle jaka płachta. Tym razem promuje koncert z okazji 60-lecia zespołu Pieśni i Tańca "Śląsk". Artystom jubileuszu gratulujemy, ale czy informacja o nim musi szpecić Spodek - symbol Katowic i Śląska?
Przypomnijmy, że Spodek przeszedł w ostatnich latach gruntowną modernizację za kilkadziesiąt milionów złotych. Tylko remont elewacji, tarasów i balustrad pochłonął ponad 30 mln zł. Czy odnowiony symbol powinny zasłaniać reklamy? Komentujcie!
Spodek a konkurencjaSpodek traci na znaczeniu. Potrzeba pomysłu na symbol Katowic
*Najpiękniejszy Rynek w woj. śląskim jest w... ZAGŁOSUJ i ZMIEŃ WYNIK
*Matura 2013: Pytania egzaminacyjne na 100 proc. ZOBACZ
*Nudyści już zawitali na plaże ZOBACZCIE, gdzie spotkacie naturystów w woj. śląskim
*Tak zdasz egzamin na prawo jazdy kat. A na motocykl ZDJĘCIA i WIDEO
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?