Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Sprawdź ruch w sklepie bez wychodzenia z domu. Carrefour uruchomił na stronie internetowej narzędzie do prognozowania tłoku w sklepach

Katarzyna Pachelska
Katarzyna Pachelska
Na stronie internetowej sieci Carrefour można sprawdzić prognozę ruchu w danym sklepie.Zobacz kolejne zdjęcia. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE
Na stronie internetowej sieci Carrefour można sprawdzić prognozę ruchu w danym sklepie.Zobacz kolejne zdjęcia. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE Andrzej Banas / Polska Press
Zamiast zastanawiać się, o której godzinie pojechać do sklepu, żeby nie było w nim tłoku i by nie trzeba było długo stać w kolejce, można skorzystać z ciekawego rozwiązania. Właśnie wprowadziła je w Polsce francuska sieć Carrefour. To narzędzie do prognozowania ruchu we wszystkich sklepach sieci w Polsce. Sprawdź, jak działa.

Carrefour Polska wdrożył na swojej stronie internetowej narzędzie wskazujące klientom sieci prognozowany ruch we wszystkich swoich sklepach. W oparciu o udostępniane dane klienci mogą zaplanować wizytę w konkretnym sklepie oraz dokonać szybszych i bezpieczniejszych zakupów. Działanie to jest elementem ogólnopolskiej kampanii Carrefour „Dbaj o siebie, dbaj o innych”.

Możliwość sprawdzania prognozowanego ruchu w sklepach Carrefour

Carrefour udostępnił na swojej stronie internetowej możliwość sprawdzania prognozowanego ruchu we wszystkich (oprócz niedużych sklepów Carrefour Express) swoich sklepach. Służy temu narzędzie Traffic Meter, opierające się na danych zbieranych przez platformę Synerise z ponad 900 sklepów sieci w czasie rzeczywistym. Klienci w prosty sposób mogą wyszukać swój sklep Carrefour i sprawdzić, jak wygląda ruch w wybranej przez siebie lokalizacji. Predykcja odbywa się na podstawie analizy historycznych danych zebranych z każdego punktu sprzedaży (POS).

Udostępnianie klientom danych dotyczących ruchu w naszych sklepach to kolejny element przemyślanych działań, których celem jest zwiększenie bezpieczeństwa oraz wygody klientów sklepów Carrefour – mówi Michał Sacha, dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych Carrefour Polska.

Zobacz koniecznie

– Wszyscy działamy w wyjątkowej sytuacji, która od firm odpowiedzialnych społecznie wymaga podejmowania również niestandardowych inicjatyw, a technologia w służbie człowiekowi kreuje nowe możliwości – dodaje.

Godziny szczytu mogą się różnić w poszczególnych sklepach

Dzięki tym informacjom, można np. dowiedzieć się, że sklep Carrefour przy al. Roździeńskiego 200 (czyli w CH Dąbrówka) w poświąteczny wtorek 14 kwietnia 2020 r. będzie najbardziej oblegany w godz. 9-20. W tych godzinach prognozuje się największy tłok w godz. 9-10, 14-15 i i 18-19. Najmniej klientów będzie o godz. 6-7 i 22-23.

Zobacz koniecznie

Za to w Katowicach przy św. Wojciecha 5 na Giszowcu, w mniejszym niż hipermarket w CH Dąbrówka sklepie, godziny szczytu układają się trochę inaczej. W tym sklepie największego ruchu można się spodziewać w godz. 9-12 i 18-19, a najmniejszego o godz. 13-14 i 21-22.

Szybka odpowiedź na potrzeby klientów i nowy sposób na wykorzystanie posiadanych informacji

Traffic Meter jest elementem kampanii sieci Carrefour „Dbaj o siebie, dbaj o innych”, która promuje i wspiera odpowiedzialne, solidarne i bezpieczne działania. Narzędzie powstało w wyniku współpracy Carrefour ze spółką technologiczną Synerise (jednym z najgłośniejszych polskich start-upów) oraz K2 Precise.

- Projekt zrealizowany dla Carrefour Polska udowadnia, że posiadając odpowiednio wdrożony ekosystem omnichannel do zbierania i analizowania danych w czasie rzeczywistym, firmy mogą szybko odpowiedzieć na potrzeby klientów w dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości, odnaleźć nowe sposoby na wykorzystanie posiadanych informacji, a przy tym poprawić komfort i bezpieczeństwo usług - powiedział Marcin Zduńczyk, Solution Architect, Synerise.

Prognozy ruchu w sklepach Carrefour można sprawdzać na stronie:
https://www.carrefour.pl/lp-w-trosce-o-zdrowie/

Carrefour Polska to sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach:

  • hipermarketów,
  • supermarketów,
  • sklepów hurtowo-dyskontowych,
  • sklepów osiedlowych,
  • sklepów specjalistycznych,
  • sklepu internetowego.

Zobacz koniecznie

Nie przegap

Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Bądź na bieżąco i obserwuj

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera