Tauron otwiera ponownie Punkty Obsługi Klienta
Tauron zdecydował się ponownie otworzyć stacjonarne Punkty Obsługi Klientów. Pierwsze otwarte zostaną trzy największe punkty - w Katowicach, Krakowie oraz we Wrocławiu. Punkty zostaną uruchomione ponownie od wtorku 5 maja.
Oczywiście wprowadzono odpowiednie środki bezpieczeństwa. W punktach stacjonarnych obsługiwani będą klienci, którzy wcześniej zamówią wizytę poprzez infolinię lub czat.
Od wtorku klienci Taurona mogą korzystać z placówek zlokalizowanych w trzech miejscach:
- w Krakowie przy ul. Łagiewnickiej 60
- w Katowicach przy ul. Widok 19
- we Wrocławiu przy ul. Legnickiej 60A
- W Grupie Tauron zdajemy sobie sprawę z tego, że w szczególnie skomplikowanych sprawach niektórzy klienci wolą bezpośredni kontakt z naszymi pracownikami. Dlatego zdecydowaliśmy się na stopniowe otwieranie stacjonarnych placówek obsługi - informuje Filip Grzegorczyk, prezes zarządu Tauron Polska Energia. – Warto pamiętać, że wiele spraw związanych z dostawą energii elektrycznej, przyłączeniem do sieci oraz sprzedażą prądu i gazu, załatwić można zdalnie, bez wychodzenia z domu. Najwygodniej można to zrobić przez serwis obsługowy Mój Tauron, czynny 24 godziny na dobę siedem dni w tygodniu – wyjaśnia Grzegorczyk.
Każdy z udostępnionych klientom punktów obsługi czynny jest dłużej niż dotychczas - od poniedziałku do piątku w godz. 9-17, a w soboty w godz. 9-15.
Przed przyjściem do Punktów Obsługi Klienta Tauron umów się na wizytę
Zanim przyjdziemy do punktu, musimy umówić swoją wizytę przez infolinie. Zrobimy to dzwoniąc pod numer: 32 606 0 606 i 32 606 0 616. Możemy umówić się także za pośrednictwem czatu.
Pracownik rejestrujący wizytę w pierwszej kolejności będzie podpowiadał klientom, jak w prosty sposób załatwić daną sprawę zdalnie, bez wychodzenia z domu. To takie rozwiązania są obecnie zalecane, również ze względu na nasze bezpieczeństwo. Jednak jeśli sprawa okaże się skomplikowana, bądź z innych względów konieczna do załatwienia w sposób bezpośredni, klient zostanie umówiony na wizytę w punkcie obsługi.
Wspieramy Lokalny Biznes!
Dla zachowania bezpieczeństwa klientów i pracowników, placówki obsługi wyposażone zostały w dodatkowe środki ochrony osobistej. Na stanowiskach obsługi i w punktach informacyjnych zamontowano elementy oddzielające pracowników od klientów. Tak jak w sklepach i aptekach wprowadzono też wymóg zakładania rękawiczek ochronnych. Do dyspozycji klientów są również płyny dezynfekujące.
Tauron ma w planach udostępnienie klientom kolejnych punktów obsługi. Jednak harmonogram ich otwarcia zależał będzie od sytuacji epidemicznej w kraju.
Swoje sprawy można załatwiać z domu
Spółka Tauron podkreśla, że najlepiej korzystać ze zdalnych form obsługi, czyli serwisu lub aplikacji mojtauron.pl oraz wirtualnego czatu dostępnego na stronie internetowej.
Przez internet można też przekazać odczyt licznika prądu, zawrzeć umowę lub wysłać dokumenty, które przyjmowane są nawet w formie zdjęć z telefonu.
Od połowy marca, kiedy zamknięto POK-i TAURON obsłużył zdalnie niemal milion klientów.
Obejrzyj dokładnie
Zobacz koniecznie
Bądź na bieżąco i obserwuj
Strefa Biznesu: Wypalenie zawodowe coraz większym wyzwaniem dla firm
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?