Tauron zachęca swoich klientów, by korzystali z nowoczesnych metod załatwiania spraw.
Wirtualny czat bez konieczności logowania się
Najważniejsze informacje dotyczące bieżących sprawy można otrzymać na wirtualnym czacie, który dostępny jest bez logowania na stronie tauron.pl. Przez internet można też przekazać odczyt licznika energii, czy otrzymać nową ofertę. Dokumenty przyjmowane są w formie elektronicznej – nawet w formie zdjęć z telefonu wypełnionych wniosków lub dokumentów.
Obsługa klientów, tak jak dotychczas, odbywa się płynnie, tyle że w innej formie. Uruchomiliśmy Wirtualne Biuro Obsługi, a więc każdy klient może załatwić wszystkie sprawy bez wychodzenia z domu - wyjaśnia Filip Grzegorczyk, prezes zarządu TAURON Polska Energia.
- Wybór formy obsługi należy do klienta. Za pośrednictwem strony internetowej www.tauron.pl można skorzystać z czatu online obsługiwanego przez naszych pracowników. Można skontaktować się z nami poprzez konto w internetowym serwisie obsługowym, wysłać wiadomość e-mail, list, albo też zadzwonić do nas – dodaje prezes TAURONA.
Zobacz koniecznie
Jak wynika ze statystyk, od 15 do 20 marca br. obsługa klientów za pośrednictwem strony internetowej TAURONA wzrosła - w porównaniu z wcześniejszym tygodniem, w którym funkcjonowały punkty stacjonarne - o ponad 10 proc. Liczba wysyłanych wiadomości e-mail wzrosła natomiast o 50 proc. Więcej klientów niż dotychczas dzwoni też na infolinie.
W sumie TAURON obsłużył w tym okresie ponad 150 tys. osób.
Zostań w domu i korzystaj z mediów bez problemów
W obecnej sytuacji najważniejszym zadaniem spółek Grupy TAURON jest zapewnienie ciągłości dostaw energii elektrycznej i ciepła. Firma utrzymuje również stały kontakt z klientami. W sprawach związanych z dostawą energii elektrycznej oraz sprzedażą prądu i gazu można teraz korzystać z Wirtualnego Biura Obsługi.
Nie przegap
Zobacz koniecznie
Zakres spraw, które objęte są obsługą przez internet, jest szeroki. Można np.:
- złożyć dokumenty związane z przyłączeniem do sieci energetycznej,
- zawrzeć nową lub przedłużyć dotychczasowa umowę,
- złożyć wniosek o zainstalowanie licznika energii elektrycznej.
- Zdalnie załatwiane są również sprawy klientów, którzy podają stan licznika energii do rozliczeń, przepisują licznik na nowego lokatora, czy chcą założyć wniosek o przyłączenie instalacji fotowoltaicznej – mówi Rafał Soja, prezes TAURON Sprzedaż.
Serwis Mój tauron
Najwygodniejszą formą obsługi jest serwis Mój TAURON. Ta platforma czynna jest siedem dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Korzysta z niej już ponad 1,3 mln klientów indywidualnych oraz z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.
Serwis umożliwia każdemu klientowi łatwy i natychmiastowy dostęp do faktur, informacji o zużyciu energii oraz formularzy ułatwiających załatwienie różnych spraw związanych z prądem i gazem. Z serwisu Mój TAURON można też korzystać w wersji mobilnej. Firma zachęca klientów, by założyli swoje konto w bezpłatnym serwisie Mój TAURON.
Dziękujemy wszystkim klientom za wyrozumiałość i korzystanie ze zdalnych form obsługi. To rozwiązanie zapewnia w tych trudnych czasach bezpieczeństwo zarówno klientom, jak i naszym pracownikom - zaznacza Filip Grzegorczyk, prezes zarządu TAURON Polska Energia.
🔔🔔🔔
Pobierz bezpłatną aplikację Dziennika Zachodniego i bądź na bieżąco!
Oprócz standardowych kategorii, z powodu panującej epidemii, wprowadziliśmy do niej zakładkę, w której znajdziesz wszystkie aktualne informacje związane z epidemią koronawirusa.
Aplikacja jest bezpłatna i nie wymaga logowania.
Bądź na bieżąco i obserwuj
Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?