Uchylenie zakazu stosowania bilboardów w kampanii jest złe

Wojciech Saługa
Uchylenie zakazu stosowania billboardów i spotów w czasie kampanii wyborczej, podobnie zresztą jak rezygnacja z dwudniowych wyborów, nie są dobre dla społecznego interesu.

Partie znów będą wydawać budżetowe pieniądze na drogą, miałką, za to bardzo emocjonalną promocję. Platformie to pomoże, ale chcieliśmy wygrać na innych zasadach. Postaramy się też kręcić spoty bardziej merytoryczne.
MZ
CZYTAJ WIĘCEJ O WYROKU TRYBUNAŁU KONSTYTUCYJNEGO
*Codziennie rano najświeższe informacje z woj. śląskiego prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie