W Katowicach podsumowano kampanię "Śląskie. Pozytywnie nakręceni polecają"

RP
Ponad 6 milionów rodaków deklaruje, że prawdopodobnie skorzysta z prezentowanej w kampanii "Śląskie. Pozytywnie nakręceni polecają" oferty turystycznej regionu. Dziś w Katowicach podsumowano efekty kampanii

Ogólnopolska kampania promująca województwo śląskie przygotowana na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego przez Grupę Eskadra oraz domy mediowe U2 Media i Metropolis objęła m.in. telewizję, radio, outdoor, prasę, internet, marketing bezpośredni oraz interaktywny konkurs na amatorskie filmy video. Trwała od 23 marca do 7 maja 2009 roku i miała na celu przede wszystkim przewartościowanie wizerunku Śląskiego, uświadomienie jego realnych atutów oraz kształtowanie wizerunku Śląskiego jako regionu atrakcyjnego turystycznie. Badania zlecone przez Urząd Marszałkowski miały na celu rozpoznanie skuteczności i efektywności kampanii oraz wykorzystanie ich wyników przy wdrażaniu kolejnych kampanii kreujących markę Śląskie.

66 proc. badanych osób, które zapamiętały kampanię promocyjną Śląskiego deklaruje, że skorzysta w przyszłości z oferty turystycznej tego regionu. Wywarła istotny wpływ na poprawę ogólnego wizerunku województwa. W jej wyniku odsetek osób, którym raczej dobrze lub zdecydowanie dobrze kojarzy się Śląskie wzrósł z 50 proc. do 64 proc. Znacznie wzrósł odsetek osób uważających, że Śląskie to region przyjazny, nowoczesny, atrakcyjny turystycznie, bezpieczny i ładny. Jednocześnie bardzo zmniejszyła się liczba tych, którzy oceniają, że Śląskie jest zdegradowane ekologicznie, brudne, nieatrakcyjne turystycznie i niebezpieczne.

Ćwiczenia WOT w pasie przygranicznym z Białorusią

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie