Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Weź udział w DIGITAL DAY powered by DIMAQ i dowiedz się, jak skutecznie promować firmę w świecie online!

DM
Już 7 października eksperci DIMAQ odwiedzą Katowice podczas konferencji Digital Day powered by DIMAQ. Najlepsi praktycy z branży powiedzą, kiedy warto zainwestować w działania związane z digital marketingiem i jak skutecznie wykorzystywać każdy z obszarów. Wskażą też konkretne narzędzia oraz efekty, jakich możesz oczekiwać. Nie zabraknie case studies oraz najważniejszych trendów.

PROMOCJA
Kup 2 bilety w cenie 1
w polu KOD RABATOWY wpisz
[nazwa Twojej firmy] 1+1

Jeśli interesujesz się marketingiem lub/i chcesz skutecznie promować firmę w internecie, tego wydarzenia przegapić nie możesz! Eksperci z DIMAQ - najlepsi praktycy w branży - odwiedzą trzy miasta - Gdańsk, Katowice i Poznań - podczas konferencji Digital Day powered by DIMAQ. Konferencja w Katowicach odbędzie się 7 października.

KLIKNIJ I REZERWUJ bilety na konferencję

Podczas 14 praktycznych wystąpień dowiesz się m.in. jak skutecznie wykorzystywać kanały social media oraz content marketing, jak mądrze prowadzić kampanię w wyszukiwarce Google, a także na czym polega programmatic i social selling.

Co w programie?

Agendę wydarzenia podzielona została na kilkanaście kluczowych dla promocji firmy obszarów marketingu online. Oto tematy wystąpień:

  • Jak zhakować pokolenia Z i Alfa!
    Grzegorz Borowiecki, WUNDERTEAM
    „Dzban” to młodzieżowe słowo roku 2018 i delikatnie ujmując opisuje osobę, która nie jest na czasie! Czy wiesz więc co znaczy: XD, DIY, GPA, FYI, FOMO, FOLO, OJT, OMG? Pokolenie Z szybko się w Tobie zakocha, ale jeszcze szybciej o Tobie zapomni - jeśli „nie nadajesz na tych samych falach” (tak przynajmniej kiedyś się mówiło XD). Jak wygrać szacunek najliczniejszego pokolenia na rynku, które każdego roku zwiększa się o 400 tys. aktywnych uczestników rynku pracy. Z prezentacji dowiesz się, jak skutecznie komunikować się mlodym konsumentem urodonym po 1994 roku. Zostanie zaprezentowanych 7 strategii, które po zaadaptowaniu do Twojego biznesu będą gotowymi szablonami do wdrożenia.
  • Direct i programmatic - jak wykorzystać je w działaniach reklamowych.
    Elżbieta Kondzioła, LOVEMEDIA
    Prezentacja tradycyjnego i programmatycznego modelu zakupu reklamy online wraz z różnicami oraz zaletami i zagrożeniami dla małej firmy. Praktyczny case z realizacji działań programatycznych dla małej firmy, z wyspecjalizowanymi w danej branży produktami. Prosty i zrozumiały dla początkujących język, gwarantowana satysfakcja uczestników.
  • Dzień dobry SEM w 2020
    Łukasz Chwiszczuk, Media Group
    Nowości w reklamie w Google. Na co warto się przygotować w 2020 roku.
  • Strategia content marketingowa - dlaczego musisz ją mieć
    Agnieszka Maciaszek, Content Studio/ Interia
    Czym jest (a czym nie), co powinna zawierać i jak wygląda startegia content marketingowa. Jakie cele i na którym etapie ścieżki zakupowej może realizować. Jak i czy w ogóle wpisuje się w strategię marketingową firmy i o tym dlaczego "Content marketing is the only marketing left" opowie Agnieszka Maciaszek - dyrektor Content Studio / Head of Content Marketing w portalu Interia.
  • Wideo online w lokalnym internecie – czyli skuteczna kampania inaczej.
    Tomasz Krawczyk, mediaPPG
  • Człowiek marketingu i reklamy - człowiek renesansu - człowiek wielowymiarowy
    Ania Robotycka, F11 Agency
    W dzisiejszych czasach osoby związane z branż marketingowo-reklamową nie mogą JUŻ być jednowymiarowe. Cel uświęca środki, a umiejętność łączenia, odpowiedniego doboru narzędzi i nieustannego pivotowania, stają się wytrychami.
  • To jest ecommersowy kosmos, ale czy jest inne wyjście? Ścieżka użytkownika od „chcę wiedzieć” do „chcę kupić”
    Adam Zmiczerewski, Agnieszka Ferenc-Stępkowska, Wirtualna Polska
  • Ciepło, cieplej, gorąco! Eyetracking w służbie e-mail marketingowi.
    Monika Mołdrzyk, Klaudia Szostok, SARE S.A.
    Ciepło, cieplej, gorąco! Eyetracking w służbie e-mail marketingowi. E-mail marketing jest bardzo ważnym elementem komunikacji online - z XV Ogólnopolskiego Badania Poczty Elektronicznej wynika, że aż 77% użytkowników subskrybuje newslettery. Kreacja wiadomości jest kluczowym czynnikiem decydującym o jej odbiorze. Odpowiedni dobór elementów i forma ich prezentacji wpływa na efektywność przekazu. Jak budować skuteczne mailingi? W tym pomoże nam eyetracking - nowoczesna metoda badawcza, która pozwala rozpoznać reakcje użytkowników na prezentowany materiał.
  • Brand safety. Nie sposób je przecenić.
    Joanna Balowska, Patrycja Orzeł-Kayser, Wyborcza.pl
    O rosnącej roli transparentności, wiarygodności powierzchni reklamowych oraz innych czynników poza wskaźnikami obejrzeń i zasięgami po horyzont.
  • Tworzenie efektywnego profilu osobistego na LinkedIn i budowanie Personal Brandingu w tym kanale.
    Anna Ledwoń-Blacha, More Bananas
    Social Selling: podczas wystąpienia razem z uczestnikami przejdziemy krok po kroku przez tworzenie efektywnego i skutecznego profilu na LinkedIn który buduje nasz Personal Branding.
  • Dlaczego wydawcy boją się programmatica?
    Krzysztof Lis, Justyna Niedziałek, Yieldbird
    Coraz większa część budżetów przenosi się do zakupu programatycznego. Wciąż jednak budzi to lęk po stronie wydawców, którzy nie zawsze chcą z niego korzystać? Dlaczego? Jak ich do tego przekonać? Dlaczego interesy wydawców i reklamodawców są ze sobą pozornie sprzeczne? Dlaczego wydawcy wolą pozostać przy tradycyjnym modelu sprzedaży reklamy (z jakim ryzykiem wiąże się dla nich programmatic)? Czy wydawca i serwis tak naprawdę mają znaczenie dla jakości kampanii? Jak efektywnie współpracować z wydawcą, by obie strony były usatysfakcjonowane?
  • Jak stosować zasady 4P w digitalowym świecie?
    Maciej Kapuściński, Result Media
    Nowe podejście do znanej w marketingu od dawna zasady 4 P wprowadzonej przez McCarthy'ego - Produkt, Cena, Dystrybucja i Promocja (ang. Product, Price, Place, Promotion). Jak je stosować w świecie cyfrowym? Czym jest produkt w digitalu? Gdzie i jak skutecznie go promować? Maciej Kapuściński z Result Media opowie o tym, jak połączyć te elementy i efektywnie prowadzić swój biznes we współczesnym świecie.
  • Skuteczny marketing w Twoje firmie – poznaj możliwości narzędzi.
    Monika Kołodziejczyk, ThinkDigital
  • Nie pal pieniędzy. Landing Page pobije Twoją stronę na głowę.
    Andrzej Bieda, Landingi
    W pierwszej części pokażę, co to jest landing page, jak zrozumieć tę specyficzną stronę internetową, do czego można ją wykorzystać, aby zmaksymalizować efektywność działań SEM i zapewnić lepsze doświadczenia odbiorcom. Następnie zaprezentuję kilka ciekawych przypadków wykorzystania landing page w kampaniach lead generation wraz z wynikami. Na mojej prezentacji: • Dowiesz się co to jest Landing Page i czym różni się od zwykłej strony internetowej • Nauczysz się jak liczyć opłacalność działań marketingowych na podstawie wskaźników LTV i CAC • Poznasz realne przykłady wykorzystania landing page w kampaniach [case studies]

Program wydarzenia jest zgodny z DIMAQ – międzynarodowym standardem kwalifikacji e-marketingowych.

Dla kogo?

Na Digital Day powered by DIMAQ zapraszamy szczególnie:

  • osoby odpowiedzialne za działania marketingowe w firmach;
  • właścicieli i zarządzających firmami, którzy chcą się dowiedzieć, jak wdrożyć skuteczną strategię marketingową, wykorzystując kanały cyfrowe;
  • project managerów, analityków, pracowników działów zakupów, IT i HR, którzy są zaangażowani w procesy cyfryzacji;
  • osoby początkujące w e-marketingu oraz takie, które na co dzień nie zajmują się e-marketingiem, ale chcą/muszą się dowiedzieć na czym polega.
KLIKNIJ I REZERWUJ bilet na konferencję

A po konferencji?

  • będziesz znał kluczowe pojęcia z zakresu digital marketingu,
  • będziesz wiedział, jakie są obecnie najskuteczniejsze metody promocji online dla Twojej firmy,
  • będziesz potrafił zbriefować agencję i samodzielnie wdrożyć strategię marketingową,
  • a także będziesz wiedział, jak dbać o rozwój swoich kompetencji z zakresu digital marketingu, który zmienia się bardzo dynamicznie.

Co to jest DIMAQ?

DIMAQ to międzynarodowy standard kwalifikacji digital marketingowych. Definiuje niezbędny poziom wiedzy i kwalifikacji specjalistów z obszaru marketingu cyfrowego, pozwala na jego porównywanie i ewaluację. Metodologia opracowana przez ekspertów powołanych przez IAB Polska pod nadzorem merytorycznym Branżowej Rady ds. Kompetencji IAB Polska.

DIMAQ posiada rekomendację IAB Europe i jest dostępny w: Polsce, Grecji, Słowacji, Słowenii, Serbii, Czarnogórze, Rumunii, Bośni i Hercegowinie oraz na Cyprze.

od 12 lat
Wideo

Wybory samorządowe 2024 - II tura

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera