Wolt rozpoczyna działalność w Sosnowcu

Materiał informacyjny Wolt
Od 15 maja mieszkańcy Sosnowca mogą zamawiać swoje ulubione dania z restauracji za pośrednictwem platformy Wolt. Ubrani w charakterystyczne niebieskie stroje kurierzy, potrzebują 35 minut, aby dostarczyć zamówienie w wybrane miejsce. Możliwe będzie również dokonywanie ekspresowych zakupów w wybranych sklepach z produktami detalicznymi. W ramach startu usługi, Wolt oferuje zniżki dla wszystkich nowych klientów w mieście.

Wolt rozszerza obszar działalności o Sosnowiec, który będzie 19 lokalizacją firmy w Polsce. Żeby cieszyć się smakiem ulubionych potraw, wystarczy pobrać intuicyjną aplikację Wolt lub wejść na stronę www.wolt.com. Klienci korzystający z platformy mają dostęp do restauracji i kuchni z całego świata, mogą wybierać dania z m.in. kuchni azjatyckiej, włoskiej, orientalnej, polskiej, wegańskiej, dania typu comfort food i wielu innych. Wśród lokali partnerskich znajdują się znane sieci gastronomiczne: McDonald’s i KFC oraz restauracje lokalne: Shinzo Sushi Bar, Turkuaz Craft Kebab czy SOJA Sushi, ale lista współpracujących lokali stale się powiększa. Usługi Wolt to także możliwość dokonywania zakupów detalicznych w sieci sklepów Carrefour i Auchan, w aptekach, kwiaciarniach oraz marketach budowlanych. Użytkownicy aplikacji mogą również skorzystać z opcji regularnych zakupów, planując dostawy z wyprzedzeniem. Pomaga to w utrzymaniu zapasów w domu i eliminuje konieczność pamiętania o kolejnych zamówieniach.

- Wprowadzając do Sosnowca usługę szybkiej dostawy, która od dawna jest standardem w dużych miastach Polski, Wolt wychodzi naprzeciw potrzebom mieszkańców, dając im możliwość szybkiego zamawiania ulubionych dań z restauracji oraz niezbędnych zakupów do miejsca, w którym się znajdują. To szczególnie cenna opcja dla osób zapracowanych, starszych oraz tych, mających ograniczoną mobilność. – mówi Monika Gadzińska, Head of Sales, Wolt Polska i dodaje, że możliwość zamawiania posiłków oraz zakupów do domu to również wielka oszczędność czasu, który mieszkańcy mogą poświęcić na inne aktywności lub odpoczynek, a dołączając do Wolt+, czyli programu subskrypcyjnego – zaoszczędzą, nie płacąc za dostawę.

Obecnie dowozy realizowane są w dzielnicach: Dańdówka, Klimontów, Sielec, Dębowa Góra, Pogoń, Milowice, Stary Sosnowiec i Śródmieście. Koszt dowozu zaczyna się od 2,49 złotych. Na platformie można znaleźć również regularnie aktualizowane oferty promocyjne z wybranych restauracji (tzw. Wolt Specials). Z okazji inauguracji swojej obecności w Sosnowcu, wszyscy nowi klienci, którzy zarejestrują się w aplikacji mobilnej i wpiszą kod SIEMANKO, otrzymają zniżkę w wysokości 20 zł na 5 pierwszych zamówień w dostawie przy minimalnej wartości zamówienia w wysokości 45 zł.

Będąc klientem Wolt, można zamawiać w dowolnym miejscu i czasie, bez konieczności wychodzenia z domu, a korzystając z usług online, szybko porównać ceny w różnych sklepach i restauracjach, co może okazać się pomocne w znalezieniu najlepszych ofert.

- Naszą najważniejszą wartością jest partnerstwo, dlatego oferta Wolta opiera się zawsze na ścisłej współpracy z lokalnymi dostawcami i zrozumieniu ich potrzeb. Stale aktywnie poszukujemy partnerów, którzy pomogą nam ulepszać nasze usługi. Myślimy strategicznie, staramy się wspierać właścicieli lokalnych biznesów i pomóc im w codziennej pracy, aby wspólnie docierać do coraz większej liczby klientów i zwiększać obroty. Zachęcamy więc do kontaktu restauratorów, a także partnerów retail, którzy chcieliby skorzystać z możliwości szybkich dostaw posiłków i zakupów – dodaje Monika Gadzińska.

Wolt wychodzi również z rozwiązaniami dla samych restauratorów, takich jak usługa Wolt Drive, zapewniającą dodatkową flotę kurierską na żądanie, a także dla firm, z benefitem żywnościowym Wolt for Work, będącym alternatywą dla klasycznych kart lunchowych.

- Wysoki standard obsługi, optymalny czas dostawy i oferowanie produktów najwyższej jakości, to kwestie, do których – podobnie jak firma Wolt – przywiązujemy wielką wagę. Dlatego naturalne dla nas było podjęcie współpracy właśnie z tą marką. Szybko okazało się, że w ten sam sposób myślimy o współpracy i partnerstwie. Dodatkowo możemy liczyć na wsparcie marketingowe i wspólnie realizować kampanie promocyjne. Wierzymy, że dzięki współpracy z Wolt dotrzemy do nowego grona klientów i zwiększymy liczbę zamówień — mówi Aliaksandr, Serhei, Yury z restauracji SOJA Sushi w Sosnowcu.

Oprócz szybkiej dostawy i zróżnicowanej oferty Wolt wyróżnia się także jakością obsługi klienta, na każdym etapie zamówienia. Użytkownicy mogą śledzić w czasie rzeczywistym jego status – od przygotowania po dostawę we wskazane miejsce. Do dyspozycji zamawiających jest Centrum Obsługi Klienta, z którym można się skontaktować w sytuacji wystąpienia jakichkolwiek problemów, i który obsługiwany jest przez ludzi, nie boty, a średni czas odpowiedzi wynosi tylko kilka minut.

Sosnowiec jest 19 lokalizacją Wolt w Polsce. Firma dostarcza jedzenie oraz zakupy z różnorodnych sklepów także w: Gdańsku, Gdyni, Sopocie, Katowicach, Krakowie, Bydgoszczy, Białymstoku, Lublinie, Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Wrocławiu, Warszawie, Łodzi, Toruniu, Olsztynie, Częstochowie i Chorzowie.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dziennikzachodni.pl Dziennik Zachodni