Wybory samorządowe 2018. Kandydat PiS na prezydenta Wodzisławia Śląskiego przedstawił program wyborczy ZDJĘCIA

Szymon Kamczyk
Szymon Kamczyk
Kandydat PiS na prezydenta Wodzisławia Śląskiego przedstawił program
Kandydat PiS na prezydenta Wodzisławia Śląskiego przedstawił program Szymon Kamczyk
Udostępnij:
Wybory samorządowe 2018. Kandydat na prezydenta Wodzisławia Śląskiego z ramienia PiS – Jarosław Mrozek przedstawił na specjalnej konferencji prasowej swój program wyborczy. Nie zabrakło elementów, do których odnoszą się pozostali kandydaci – jak Odra Wodzisław, budowa hali sportowo-widowiskowej i sposobów na poprawę czystości powietrza.

Wybory samorządowe 2018. Konferencja odbyła się w biurze senatora Adama Gawędy przy wodzisławskim Rynku.

Zobaczcie zdjęcia:

- Dzisiaj jesteśmy w momencie, na tej ostatniej prostej, gdzie chcemy przestawić nie tylko program, który wynika z Prawa i Sprawiedliwości, ale też program, który wynika z propozycji mieszkańców i ich opinii, które pojawiły się podczas spotkań – powiedział senator Adam Gawęda. - Nie realizujemy tego w oderwaniu od rzeczywistości, ale realizujemy to dla kogoś – dla mieszkańców Wodzisławia – wyjaśnił senator, przekazując głos kandydatowi PiS na prezydenta Wodzisławia.

Jarosław Mrozek przedstawił najważniejsze punkty swojego programu. Wśród nich znalazły się m.in. tematy rozwoju przedsiębiorczości w Wodzisławiu; polepszenie stanu dróg, szczególnie traktów dojazdowych; budowa nowych mieszkań; czyste powietrze oraz poprawa bezpieczeństwa miasta. Padła też zapowiedź wielofunkcyjnej hali sportowej i być może również pływalni.

Kandydat PiS na prezydenta Wodzisławia podkreślił też swój plan na powrót Odry Wodzisław dawnej świetności, jako marki, która może reprezentować miasto w całej Polsce.

- To może każdemu wydawać się dziwne, po co chcemy to robić i dlaczego ta Odra Wodzisław jest dla mnie taka ważna... Oprócz tego, że jestem kibicem od momentu, kiedy w wieku 4 lat ojciec zabrał mnie na pierwszy mecz, Odra nie jest tylko potrzeba do tego, aby młodzi ludzie mieli gdzie uprawiać sport. Aby kibice mieli zagospodarowany czas wolny i mogli w niedzielę pójść na mecz. To też jest ważne, ale jest jeden inny zdecydowanie ważniejszy powód. To marketing i marka. Jako osoba, która zarządzała różnymi instytucjami, spotykałem się z wieloma ludźmi z całego kraju. Normalnie nikt nie wie, gdzie jest Wodzisław Śląski. Gdy jednak zapytamy o Odrę Wodzisław, to jest to znana nazwa – podkreślił Jarosław Mrozek.

Magazyn reporterów Dziennika Zachodniego TYDZIEŃ

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Dziennik Zachodni
Dodaj ogłoszenie