Z IKEA łatwiej poprowadzisz swoją firmę – nowy klub lojalnościowy dla przedsiębiorców

Materiał informacyjny
IKEA Business Network wyciąga do przedsiębiorców pomocną dłoń i pomaga im w rozwoju firm na ich własnych warunkach.
IKEA Business Network wyciąga do przedsiębiorców pomocną dłoń i pomaga im w rozwoju firm na ich własnych warunkach. Materiał prasowy
Chcąc pomóc w rozwoju lokalnych firm, IKEA przeprowadziła ponad 1000 wywiadów z ich przedstawicielami na całym świecie. Dzięki temu uzyskała znacznie szerszy pogląd na sytuację i potrzeby mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstw. W rezultacie przygotowała propozycję klubu lojalnościowego, który odpowiada na rzeczywiste potrzeby rynku, a także partnerów B2B. IKEA Business Network wyciąga do przedsiębiorców pomocną dłoń i pomaga im w rozwoju firm na ich własnych warunkach.

Marka chce dostarczać firmom to, czego faktycznie potrzebują – od dopasowanego asortymentu, inspirujących rozwiązań, optymalnie skonstruowanych usług, aż do jakościowej obsługi. W IKEA dla Firm można już skorzystać z takich usług jak planowanie i projektowanie wnętrz, zakupy z odroczonym terminem płatności czy leasing. Klienci biznesowi doceniają współpracę z IKEA – 87% badanych jest z niej zadowolonych, a 84% uważa, że to była dobra inwestycja.

Chcąc jeszcze lepiej odpowiedzieć na potrzeby przedsiębiorców prowadzących mikro i małe biznesy, które stanowią w Polsce ok. 97% wszystkich firm na rynku1, IKEA idzie o krok dalej i oferuje im możliwość dołączenia do klubu lojalnościowego IKEA Business Network, z którym po prostu łatwiej prowadzi się firmę.

- W roku rozliczeniowym 2022 18% sprzedaży IKEA​ było zrealizowanych na fakturę z polskim NIP-em. W sumie w ubiegłym roku obroty ze sprzedaży dla firm wyniosły ponad 1 mld zł, a zakupy w IKEA zrobiło ponad 450 tys. firm. Spodziewamy się, że w ciągu najbliższych lat IKEA dla Firm będzie jednym z najważniejszych czynników wzrostu w IKEA, a klub odegra w tym procesie kluczową rolę. Dzięki IKEA Business Network stworzymy trwalsze relacje z naszymi klientami biznesowymi i pomożemy im w ich biznesach – mówi Damian Łuczkowski, Krajowy Kierownik ds. Klientów Biznesowych, IKEA Retail w Polsce.

Korzyści, które robią różnicę

Prowadząc mały lub średni biznes i zatrudniając pracowników, wielu przedsiębiorców mierzy się z wyzwaniem zaplanowania funkcjonalnej przestrzeni, jej wyposażenia oraz stworzenia najlepszych warunków do pracy. Z myślą o klientach biznesowych IKEA stworzyła nowy klub lojalnościowy IKEA Business Network, który zapewnia im profesjonalne wsparcie przy urządzaniu firmy mniejszym kosztem. Dotyczy to różnych sektorów działalności, nie tylko biur, ale także między innymi pensjonatów, mieszkań pod wynajem, miejsc do prowadzenia handlu czy usług. Od teraz członkowie klubu mogą skorzystać z darmowej sesji z konsultantem IKEA dla Firm, który udzieli porady w kwestii aranżacji wnętrza i doboru produktów, skonsultuje projekt przestrzeni firmowej przygotowany przez klienta, a także pomoże w przygotowaniu listy zakupów. Dzięki szerokiej ofercie IKEA zarówno przedsiębiorca prowadzący pensjonat, jak i właścicielka salonu urody znajdą tu przystępne cenowo rozwiązania dla swojego biznesu.

Marka chce być dostępna dla każdego, dlatego też swoim klientom biznesowym umożliwia zakupy z odroczonym terminem płatności lub leasing. Wybierając IKEA klient może liczyć na pełną usługę – od projektowania, zakup, aż po transport i fachowy montaż. Ponadto w ramach klubu, IKEA oferuje też kompleksową usługę projektowania wnętrz firm za połowę standardowej ceny. Wszystko o po to, by małe i średnie firmy mogły inwestować środki i czas w to, co najważniejsze – w swój rozwój.

Dołącz do klubu i korzystaj z benefitów

Rejestracja oraz członkostwo w IKEA Business Network są całkowicie bezpłatne. Do klubu można łatwo dołączyć poprzez stronę IKEA.pl. Wszystkie korzyści dostępne są po zalogowaniu na konto oraz w sklepie IKEA po okazaniu wirtualnej karty członka klubu. Jej administratorem może zostać dowolny pracownik firmy, niekoniecznie jej właściciel. Jeśli przedsiębiorca ma już konto IKEA dla Firm, może je uaktualnić, dołączając do Klubu. Nadal będzie miał wszystkie funkcje konta IKEA dla Firm, w tym historię transakcji i możliwości zapraszania współpracowników, ale zyska też wiele dodatkowych, darmowych korzyści wynikających z członkostwa.

IKEA Business Network oferuje także serie szkoleń online, w których marka dzieli się swoją wiedzą o podstawach biznesowych, dbaniu o zespół i rozwiązaniach dla każdej przestrzeni. Dodatkowo w ramach członkostwa w klubie, właściciele firm oraz ich pracownicy mogą korzystać z kafeterii zniżek oferowanych przez zewnętrznego partnera, z których większość małych firm nie mogłaby skorzystać, gdyby nie IKEA Business Network. Prowadzenie firmy z IKEA się po prostu opłaca!

O kampanii

Ogólnopolska kampania startuje 14.11.22 r. i potrwa do połowy grudnia. Do rozpowszechnienia kampanii wykorzystywane są zasięgowe emisje digitalowe, odpowiednio targetowane. W ramach digitalu prowadzone są działania programatyczne display i video oraz emisja w mediach społecznościowych. Główna myśl kreatywna opiera się na haśle „Jesteśmy, by Ci w tym pomóc”.
Za strategię, przygotowanie kreacji i produkcję odpowiada VMLY&R. Mediami, planowaniem i zakupem zajął się dom mediowy WaveMaker, a komunikacją PR Garden of Words

O IKEA

Nazwa marki IKEA to akronim – skrót utworzony kolejno z pierwszych liter imienia i nazwiska założyciela firmy oraz nazw farmy i parafii, skąd pochodzi (Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd).

Wizją IKEA jest tworzenie lepszego codziennego życia dla wielu ludzi. Oferujemy funkcjonalne i dobrze zaprojektowane artykuły wyposażenia domu, które łączą jakość i przystępną cenę. Działamy w zgodzie ze zrównoważonym rozwojem, realizując strategię People & Planet Positive.

Grupa Ingka* w Polsce posiada obecnie 11 sklepów IKEA, 98 Punktów Odbioru Zamówień (łącznie z Punktami Mobilnymi), 8 Studiów Planowania i Punkt Planowania IKEA, które zarządzane są przez IKEA Retail. Jest również właścicielem pięciu centrów handlowych zarządzanych przez Ingka Centres Polska oraz zlokalizowanego w Jarostach k. Piotrkowa Trybunalskiego Centrum Dystrybucji zaopatrującego 35 sklepów IKEA w Europie Środkowej i Wschodniej. Do Grupy Ingka należy również sześć farm wiatrowych w Polsce, które wytwarzają więcej energii odnawialnej, niż roczne zużycie energii związane z działalnością IKEA na polskim rynku.

*Grupa Ingka, dawniej znana jako Grupa IKEA, jest największym franczyzobiorcą IKEA. Na całym świecie zarządza niemal 400 sklepami w 32 krajach. Nazwa Ingka powstała od nazwiska założyciela IKEA – Ingvara Kamprada.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Stanisław Żaryn o ruchach prorosyjskich

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na dziennikzachodni.pl Dziennik Zachodni
Dodaj ogłoszenie