Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Z Katowic do Dubaju. Zapachowa instalacja debiutuje na Bliskim Wschodzie

mat. prasowe
Swoim wyglądem przyciąga uwagę i przede wszystkim ładnie pachnie. Interaktywna instalacja rozpylająca zapachy właśnie zadebiutowała w The Dubai Mall. Za niezwykłe połączenie perfum i technologii na Bliskim Wschodzie odpowiada firma Netizens.

Netizens jako pierwszy dom produkcyjny z Polski zdobył zaufanie grupy Emaar - właścicieli galerii handlowej The Dubai Mall. Razem z lokalnymi partnerami - Sign Works i agencją kreatywną Centdegres - firma z Katowic przygotowała instalację interaktywną, którą zlokalizowano w największym centrum handlowym na świecie.

Instalacja Spring Fragrance to pełen... kwiatów i zapachów wiosenny ogród, który rozkwitł na pasażu przy Fashion Avenue, tuż obok butików Armani i Louis Vuitton. Dzięki kreatywnej technologii, klienci centrum mogą zanurzyć się w jednej z czterech unikalnych kompozycji zapachowych. Wystarczy tylko wybrać odpowiednią ikonę na ekranie dotykowym, a aplikacja wyświetli informację o zapachu, natomiast zaprogramowany przez Netizens system wypełni pomieszczenie delikatną mgiełką.

Spring Fragrance wzorowana jest na prezentacji z paryskiego Grand Musee du Parfum. Wystawę będzie można oglądać w Dubai Mall do 12 maja. O frekwencję zarządcy galerii handlowej mogą być spokojni, ponieważ co miesiąc odwiedza ją kilka milionów turystów z całego świata.

Netizens jest dostawcą rozwiązań technologicznych dla agencji interaktywnych, startupów oraz klientów, którzy stawiają na innowacje w marketingu.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo