Zakupy online w Lidlu odbierzesz w sklepie stacjonarnym. Internetowa rezerwacja produktów w Lidlu ułatwi zakupy w czasie epidemii

TK
Lidl proponuje obiór w sklepie stacjonarnym zakupy zrobione online. Internetowa rezerwacja produktów w Lidlu ułatwi zakupy w czasie epidemii
Lidl proponuje obiór w sklepie stacjonarnym zakupy zrobione online. Internetowa rezerwacja produktów w Lidlu ułatwi zakupy w czasie epidemii Lukasz Gdak
Lidl proponuje klientom odbiór zakupów w sklepie stacjonarnych, które wcześniej zarezerwowaliśmy przez internet. To metoda, która ma być wygodna dla klientów w dobie koronawirusa, a także oszczędność czasu pozwalająca uniknąć zatłoczonych miejsc i kontaktu z innymi ludźmi, stania w kolejkach i krążenia wśród sklepowych półek. Od kiedy taka możliwość pojawi się w Lidlu?

W stacjonarnym Lidlu odbierzesz zakupy zrobione online

Lidl wychodzi na przeciw oczekiwaniom klientów i w dobie koronawirusa wprowadza nową opcję, która wchodzi w życie 23 maja 2020. Mowa o możliwości odbioru zakupów zrobionych online w stacjonarnym sklepie Lidl w naszej okolicy.

Moje Konto Lidl, jak informuje sieć sklepów, zostaje rozszerzone o serwis internetowej rezerwacji produktów w wybranych sklepach stacjonarnych w Polsce. System dostępny będzie pod adresem rezerwuj.lidl.pl.

Co wiadomo o rezerwacjach?

  • należy być zalogowanym użytkownikiem Mojego Konta Lidl,
  • zarezerwowane produkty będzie można odebrać w wybranym sklepie stacjonarnym w wybranym terminie,
  • sieć może nałożyć ograniczenia w rezerwacjach,
  • zarezerwować nie można wyrobów tytoniowych, czy alkoholu (z wyjątkiem piwa), preparatów leczniczych oraz preparatów do początkowego żywienia niemowląt.

Internetowa rezerwacja produktów w Lidlu

Po dokonaniu internetowej rezerwacji produktów otrzymamy maila wraz z potwierdzeniem zamówienia w postaci pliku PDF. Zamówienie należy opłacić i odebrać w wybranym sklepie. Jak potwierdzenie mieć należy ze sobą wspomnianego PDFa, który można okazać w swoim smartfonie.

Rezerwacja jest ważna maksymalnie godzinę dłużej, niż wskazana przez klienta data i godzina odbioru zamówienia - informuje serwis wirtualnemedia.pl.

Taki krok Lidla związany jest z pandemią koronawirusa. Zakupy robione w ten sposób mają zachęcić do zakupów osoby, które nie chcą zbyt długo przebywać wśród innych klientów w sklepie.

iPolitycznie - Dominik Tarczyński - skrót 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na dziennikzachodni.pl Dziennik Zachodni
Dodaj ogłoszenie