Zakupy online w Lidlu odbierzesz w sklepie stacjonarnym. Internetowa rezerwacja produktów w Lidlu ułatwi zakupy w czasie epidemii

TK
Lidl proponuje obiór w sklepie stacjonarnym zakupy zrobione online. Internetowa rezerwacja produktów w Lidlu ułatwi zakupy w czasie epidemii
Lidl proponuje obiór w sklepie stacjonarnym zakupy zrobione online. Internetowa rezerwacja produktów w Lidlu ułatwi zakupy w czasie epidemii Lukasz Gdak
Lidl proponuje klientom odbiór zakupów w sklepie stacjonarnych, które wcześniej zarezerwowaliśmy przez internet. To metoda, która ma być wygodna dla klientów w dobie koronawirusa, a także oszczędność czasu pozwalająca uniknąć zatłoczonych miejsc i kontaktu z innymi ludźmi, stania w kolejkach i krążenia wśród sklepowych półek. Od kiedy taka możliwość pojawi się w Lidlu?

W stacjonarnym Lidlu odbierzesz zakupy zrobione online

Lidl wychodzi na przeciw oczekiwaniom klientów i w dobie koronawirusa wprowadza nową opcję, która wchodzi w życie 23 maja 2020. Mowa o możliwości odbioru zakupów zrobionych online w stacjonarnym sklepie Lidl w naszej okolicy.

Moje Konto Lidl, jak informuje sieć sklepów, zostaje rozszerzone o serwis internetowej rezerwacji produktów w wybranych sklepach stacjonarnych w Polsce. System dostępny będzie pod adresem rezerwuj.lidl.pl.

Co wiadomo o rezerwacjach?

  • należy być zalogowanym użytkownikiem Mojego Konta Lidl,
  • zarezerwowane produkty będzie można odebrać w wybranym sklepie stacjonarnym w wybranym terminie,
  • sieć może nałożyć ograniczenia w rezerwacjach,
  • zarezerwować nie można wyrobów tytoniowych, czy alkoholu (z wyjątkiem piwa), preparatów leczniczych oraz preparatów do początkowego żywienia niemowląt.

Internetowa rezerwacja produktów w Lidlu

Po dokonaniu internetowej rezerwacji produktów otrzymamy maila wraz z potwierdzeniem zamówienia w postaci pliku PDF. Zamówienie należy opłacić i odebrać w wybranym sklepie. Jak potwierdzenie mieć należy ze sobą wspomnianego PDFa, który można okazać w swoim smartfonie.

Rezerwacja jest ważna maksymalnie godzinę dłużej, niż wskazana przez klienta data i godzina odbioru zamówienia - informuje serwis wirtualnemedia.pl.

Taki krok Lidla związany jest z pandemią koronawirusa. Zakupy robione w ten sposób mają zachęcić do zakupów osoby, które nie chcą zbyt długo przebywać wśród innych klientów w sklepie.

Przedszkola i żłobki zamknięte do 25 kwietnia?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie