W stacjonarnym Lidlu odbierzesz zakupy zrobione online
Lidl wychodzi na przeciw oczekiwaniom klientów i w dobie koronawirusa wprowadza nową opcję, która wchodzi w życie 23 maja 2020. Mowa o możliwości odbioru zakupów zrobionych online w stacjonarnym sklepie Lidl w naszej okolicy.
Moje Konto Lidl, jak informuje sieć sklepów, zostaje rozszerzone o serwis internetowej rezerwacji produktów w wybranych sklepach stacjonarnych w Polsce. System dostępny będzie pod adresem rezerwuj.lidl.pl.
Co wiadomo o rezerwacjach?
- należy być zalogowanym użytkownikiem Mojego Konta Lidl,
- zarezerwowane produkty będzie można odebrać w wybranym sklepie stacjonarnym w wybranym terminie,
- sieć może nałożyć ograniczenia w rezerwacjach,
- zarezerwować nie można wyrobów tytoniowych, czy alkoholu (z wyjątkiem piwa), preparatów leczniczych oraz preparatów do początkowego żywienia niemowląt.
Internetowa rezerwacja produktów w Lidlu
Po dokonaniu internetowej rezerwacji produktów otrzymamy maila wraz z potwierdzeniem zamówienia w postaci pliku PDF. Zamówienie należy opłacić i odebrać w wybranym sklepie. Jak potwierdzenie mieć należy ze sobą wspomnianego PDFa, który można okazać w swoim smartfonie.
Rezerwacja jest ważna maksymalnie godzinę dłużej, niż wskazana przez klienta data i godzina odbioru zamówienia - informuje serwis wirtualnemedia.pl.
Taki krok Lidla związany jest z pandemią koronawirusa. Zakupy robione w ten sposób mają zachęcić do zakupów osoby, które nie chcą zbyt długo przebywać wśród innych klientów w sklepie.
iPolitycznie - Dominik Tarczyński - skrót 3
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na Twitterze!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?