Zapisz się na nasz newsletter i odbierz prezent!

    Zapisz się na nasz newsletter i odbierz prezent!

    Redakcja

    Dziennik Zachodni

    Aktualizacja:

    Dziennik Zachodni

    Zapisz się na nasz newsletter i odbierz prezent!
    Czytelniku! Czy wiesz, że możesz zapisać się do naszego newslettera i codziennie otrzymywać esencję informacji z Twojej okolicy? Zapisz się już teraz, uzupełniając formularz. W podziękowaniu, otrzymasz 7-dniowy bezpłatny dostęp do prenumeraty cyfrowej!
    Zapisz się na nasz newsletter i odbierz prezent!
    Newsletter Dziennika Zachodniego to tylko wartościowe treści. Dzięki niemu, każdego dnia na Twojej skrzynce pocztowej pojawi się świeża porcja informacji i artykułów, a Ty będziesz na bieżąco z tym, co dzieje się Twoim mieście i regionie!

    Aby zapisać się na newsletter, uzupełnij poniższy formularz. Następnie sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, na którą wyślemy wiadomość e-mail z aktywacją newslettera. Po jej potwierdzeniu, prześlemy Ci kolejnego e-maila z kodem, dzięki któremu będziesz mógł przez 7 dni za darmo korzystać z prenumeraty cyfrowej Dziennika Zachodniego.

    Uwaga, jeśli nie widzisz poniższego formularza, prosimy wyłącz na tej stronie wtyczkę blokującą reklamy (np. AdBlocka, uBlocka, itp.).




    W każdej chwili możesz wypisać się z Newslettera – link znajdziesz na dole każdej wiadomości, jaką do Ciebie wyślemy. Po wypisaniu się z Newslettera, nie będziesz już otrzymywał naszych wiadomości. Nie wpływa to na legalność wysyłki Newslettera przed wypisaniem się z listy mailingowej.

    Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02–672) przy ul. Domaniewskiej 45 (dalej: „my”), numer KRS 0000002408. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych przez Polska Press oraz uprawnienia użytkowników naszych Serwisów z tym związane zawarte są w naszej Polityce Prywatności.
    Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu przesyłania Ci informacji o naszej działalności oraz celu prezentacji naszych towarów i usług. Przysługuje Ci prawo do żądania od nas dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych. Więcej na temat Twoich uprawnień oraz celów przetwarzania danych przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.



    BEZPŁATNA PRENUMERATA PO ZAPISIE NA NEWSLETTER

    Dzięki dostępie do prenumeraty cyfrowej możesz:
    • czytać wszystkie materiały w serwisie plus.dziennikzachodni.pl bez ograniczeń,
    • mieć Dziennik Zachodni w formie e-wydania zawsze pod ręką: na telefonie, tablecie czy komputerze,
    • oglądać dodatkowe filmy i zdjęcia,
    • korzystać z serwisu dziennikzachodni.pl bez agresywnych reklam.

    Dodatkowym bonusem jest również dostęp do serwisu Ekstra Magazyn (internetowego tygodnia z przeglądem najciekawszych artykułów z całej Polski).

    Komentarze (2)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    kwiz-czy umisz po slonsku.

    vincynt (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 61 / 69

    zrobiolech Konkurs Czy umisz po slonsku,pytanie nr.7 kosz na smieci,po naszymu bol zawsze kibel,a prawidlowo napisali hasiok,hasiok to bol smietnik na hasie...

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Obsługa "Biedronki"

    Krystyna (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 88 / 64

    W dniu 16.02.br. otrzymałam od "Biedronki " SMS o treści :" Świeżak jabłko z Twojego zamówienia czeka na Ciebie do 05.03 w Biedronce Tarnowskie Góry ul Fińska 93. Pamiętaj o karcie z naklejkami."...rozwiń całość

    W dniu 16.02.br. otrzymałam od "Biedronki " SMS o treści :" Świeżak jabłko z Twojego zamówienia czeka na Ciebie do 05.03 w Biedronce Tarnowskie Góry ul Fińska 93. Pamiętaj o karcie z naklejkami." Po otrzymanym SMS udałam się wraz z moim niepełnosprawnym wnukiem ( porażenie mózgowe) do sklepu. Strasznie niemiła niespodzianka mnie czekała, gdyż okazało się że listy zostały pomylone i wnuk zabawki nie otrzymał - mógł sobie tylko na nią popatrzec. Oczywiście dziecko popłakało sobie. Po powrocie z biedronki zadzwoniłam na infolinię, gdzie otrzymałam odpowiedź, ze za kilka dni ktoś się ze mną skontaktuje. Niestety dziś jest 03 marca i kontaktu nie było. Szczytem wszystkiego był kontakt dziś o godz 10.55 na infolinii z konsultantem o nazwisku Kokoszka Oskar, który stwierdził że nie jest on winien ,że mamy płaczliwe dziecko i ze nie ma mnie niestety za co przepraszac. Niestety pomimo moich prób wyłudzenia od nie go magicznego słowa " przepraszam" nie usłyszałam tego słowa. Wobec powyższego to ja przeprosiłam go ze w ogóle ośmieliłam się zając mu czas. Swoją drogą jeszcze nigdy na infolinii nie spotkałam kogoś tak bezczelnego. Nie życzę sobie aby ktoś taki był przeznaczony do kontaktu z klientami i żądam jego usunięcia z tego stanowiska, niech idzie pracowac miotłą, może tam nikogo nie obrazi. Swoją drogą to cała rodzina kupowała w Biedronce i zbierała naklejki a Biedronka nie wywiązuje się ze zobowiązania. Jestem bardzo rozczarowana, choc kupuję u nich całe lata .Myślę ze tego typu sytuacje wymagają nagłośnienia i może wtedy powrócą do starej dewizy "klient nasz pan "Pozdrawiam Krystyna Jabłońska.zwiń

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    DZ poleca

    Wideo