Zapisz się na nasz newsletter i odbierz prezent!

Redakcja
Czytelniku! Czy wiesz, że możesz zapisać się do naszego newslettera i codziennie otrzymywać esencję informacji z Twojej okolicy? Zapisz się już teraz, uzupełniając formularz. W podziękowaniu, otrzymasz 7-dniowy bezpłatny dostęp do prenumeraty cyfrowej!

Newsletter Dziennika Zachodniego to tylko wartościowe treści. Dzięki niemu, każdego dnia na Twojej skrzynce pocztowej pojawi się świeża porcja informacji i artykułów, a Ty będziesz na bieżąco z tym, co dzieje się Twoim mieście i regionie!

Aby zapisać się na newsletter, uzupełnij poniższy formularz. Następnie sprawdź swoją skrzynkę e-mailową, na którą wyślemy wiadomość e-mail z aktywacją newslettera. Po jej potwierdzeniu, prześlemy Ci kolejnego e-maila z kodem, dzięki któremu będziesz mógł przez 7 dni za darmo korzystać z prenumeraty cyfrowej Dziennika Zachodniego.

Uwaga, jeśli nie widzisz poniższego formularza, prosimy wyłącz na tej stronie wtyczkę blokującą reklamy (np. AdBlocka, uBlocka, itp.).

W każdej chwili możesz wypisać się z Newslettera – link znajdziesz na dole każdej wiadomości, jaką do Ciebie wyślemy. Po wypisaniu się z Newslettera, nie będziesz już otrzymywał naszych wiadomości. Nie wpływa to na legalność wysyłki Newslettera przed wypisaniem się z listy mailingowej.
Administratorem Twoich danych osobowych jest spółka Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02–672) przy ul. Domaniewskiej 45 (dalej: „my”), numer KRS 0000002408. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych przez Polska Press oraz uprawnienia użytkowników naszych Serwisów z tym związane zawarte są w naszej Polityce Prywatności.
Przetwarzamy Twoje dane osobowe w celu przesyłania Ci informacji o naszej działalności oraz celu prezentacji naszych towarów i usług. Przysługuje Ci prawo do żądania od nas dostępu do swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych. Więcej na temat Twoich uprawnień oraz celów przetwarzania danych przeczytasz w naszej Polityce Prywatności.

BEZPŁATNA PRENUMERATA PO ZAPISIE NA NEWSLETTER

Dzięki dostępie do prenumeraty cyfrowej możesz:

  • czytać wszystkie materiały w serwisie plus.dziennikzachodni.pl bez ograniczeń,
  • mieć Dziennik Zachodni w formie e-wydania zawsze pod ręką: na telefonie, tablecie czy komputerze,
  • oglądać dodatkowe filmy i zdjęcia,
  • korzystać z serwisu dziennikzachodni.pl bez agresywnych reklam.

Dodatkowym bonusem jest również dostęp do serwisu Ekstra Magazyn (internetowego tygodnia z przeglądem najciekawszych artykułów z całej Polski).

Religia i etyka w szkole. Kto ma kształcić nauczycieli etyki?

Wideo

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

v
vincynt
zrobiolech Konkurs Czy umisz po slonsku,pytanie nr.7 kosz na smieci,po naszymu bol zawsze kibel,a prawidlowo napisali hasiok,hasiok to bol smietnik na hasie...
K
Krystyna
W dniu 16.02.br. otrzymałam od "Biedronki " SMS o treści :" Świeżak jabłko z Twojego zamówienia czeka na Ciebie do 05.03 w Biedronce Tarnowskie Góry ul Fińska 93. Pamiętaj o karcie z naklejkami." Po otrzymanym SMS udałam się wraz z moim niepełnosprawnym wnukiem ( porażenie mózgowe) do sklepu. Strasznie niemiła niespodzianka mnie czekała, gdyż okazało się że listy zostały pomylone i wnuk zabawki nie otrzymał - mógł sobie tylko na nią popatrzec. Oczywiście dziecko popłakało sobie. Po powrocie z biedronki zadzwoniłam na infolinię, gdzie otrzymałam odpowiedź, ze za kilka dni ktoś się ze mną skontaktuje. Niestety dziś jest 03 marca i kontaktu nie było. Szczytem wszystkiego był kontakt dziś o godz 10.55 na infolinii z konsultantem o nazwisku Kokoszka Oskar, który stwierdził że nie jest on winien ,że mamy płaczliwe dziecko i ze nie ma mnie niestety za co przepraszac. Niestety pomimo moich prób wyłudzenia od nie go magicznego słowa " przepraszam" nie usłyszałam tego słowa. Wobec powyższego to ja przeprosiłam go ze w ogóle ośmieliłam się zając mu czas. Swoją drogą jeszcze nigdy na infolinii nie spotkałam kogoś tak bezczelnego. Nie życzę sobie aby ktoś taki był przeznaczony do kontaktu z klientami i żądam jego usunięcia z tego stanowiska, niech idzie pracowac miotłą, może tam nikogo nie obrazi. Swoją drogą to cała rodzina kupowała w Biedronce i zbierała naklejki a Biedronka nie wywiązuje się ze zobowiązania. Jestem bardzo rozczarowana, choc kupuję u nich całe lata .Myślę ze tego typu sytuacje wymagają nagłośnienia i może wtedy powrócą do starej dewizy "klient nasz pan "Pozdrawiam Krystyna Jabłońska.