Zmiany na Facebooku, Instagramie i w systemie reklamowym Googla [18. odcinek Marketingu na luzie]

Grzegorz Zajączkowski

Wideo

Zobacz galerię (1 zdjęcie)
Grzegorz Zajączkowski zaprasza na "Marketingowe podsumowanie miesiąca", w którym zmierzy się z najnowszymi testami i zapowiedziami zmian w Facebooku, Instagramie i systemie reklamowym Googla.

Tradycyjne przedstawia Wam rzeczy, na które trzeba zwrócić uwagę, by nie odpaść od konkurencji. Jest sporo o zmianach na Instagramie, LinkedIn oraz testach na Facebooku, między innymi w przycisku "Quiet Mode"

Polecamy także:

Marketing na luzie. Jakie zmiany czekają użytkowników Facebooka? [17. odcinek programu]

Marketing na luzie. Jak Facebook przeprosił użytkowników z Anglii za aferę Cambridge Analytics?

Marketing na luzie. Nowa aplikacja VERO szturmem podbija internet [wideo]

Materiał oryginalny: Zmiany na Facebooku, Instagramie i w systemie reklamowym Googla [18. odcinek Marketingu na luzie] - Gazeta Pomorska

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie