MKTG SR - pasek na kartach artykułów
4 z 8
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Polska: 32%...
fot. geralt/ Pixabay.com

7 kompetencji miękkich, na które zwracają uwagę pracodawcy [ZDJĘCIA]

5. Obsługa klienta

Polska: 32%
Świat: 45%

Obsługę klienta najwyżej cenią firmy z Małopolski i Śląska. W południowej części naszego kraju tę umiejętność punktowało najwyżej 35% pracodawców.

Szukasz pracy? Sprawdź ogłoszenia na Gratka.pl

– Organizacje cenią pracowników, którzy wykazują się wysokim poziomem umiejętności obsługi klienta. Firmy, które nie potrafią wysłuchać potrzeb swojego klienta i dobrze dopasować produktu i usługi do jego oczekiwań, a potem utrzymać jego lojalności, będą ponosiły straty. Przedsiębiorstwa przegrają na rynku z firmami, które wiedzą, jak ważne jest ukierunkowanie na klienta i realizacja usług na najwyższym poziomie. Obecnie pracownik jest rozliczany za efekt końcowy swoich działań, a współczesny manager oddaje mu coraz więcej odpowiedzialności i swobody w działaniu, dlatego ważne jest, by dobrze zarządzał swoją pracą, optymalnie wykorzystywał czas w pracy i był efektywny – uważa Agnieszka Krzemień, ekspert ds. zmiany kariery z ManpowerGroup.

Zobacz również

Polacy przez pół meczu toczyli w MŚ elity heroiczny bój z Amerykanami

Polacy przez pół meczu toczyli w MŚ elity heroiczny bój z Amerykanami

Tyson Fury vs. Oleksandr Usyk. Ostro na ważeniu przed walką ćwierćwiecza

Tyson Fury vs. Oleksandr Usyk. Ostro na ważeniu przed walką ćwierćwiecza

Polecamy

Arteta uhonorowany prestiżowym odznaczeniem

Arteta uhonorowany prestiżowym odznaczeniem

Górnik Zabrze walczy w lidze o brązowy medal. W sobotę zagra bardzo ważny mecz

Górnik Zabrze walczy w lidze o brązowy medal. W sobotę zagra bardzo ważny mecz

Szokujące stylizacje gwiazd podczas pierwszej komunii. Niektóre pokazały za wiele!

GORĄCY TEMAT
Szokujące stylizacje gwiazd podczas pierwszej komunii. Niektóre pokazały za wiele!