Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
1 z 3
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Gdańsk to marka, która tak naprawdę nie wymagała dodatkowej...
fot. arc.

Euro 2012: Bilans zysków i strat

Co zyskały miasta-gospodarze mistrzostw?

Gdańsk to marka, która tak naprawdę nie wymagała dodatkowej promocji. Ale jak wiadomo, od przybytku głowa nie boli.
Jak wstępnie wyliczono, promocja miasta związana z mistrzostwami w zagranicznych mediach to aż 24 mln euro. Gdańsk zyskał piękny stadion, którego w Trójmieście po prostu brakowało. Nie będzie jednak łatwo go utrzymać. Rocznie to wydatek 8 mln zł. Miasto ma też nowe drogi i terminal na lotnisku. Podczas rozgrywek zostało zalane falą kibiców, głównie z Niemiec.

Zobacz również

Najciekawsze promocje lalek Barbie. Którą wybrać?

Najciekawsze promocje lalek Barbie. Którą wybrać?

Najciekawsze promocje lalek Barbie. Którą wybrać?

Najciekawsze promocje lalek Barbie. Którą wybrać?

Polecamy

Wizyta Donalda Trumpa przyniosła im szczęście. Lando Norris wygrywa po raz pierwszy

Wizyta Donalda Trumpa przyniosła im szczęście. Lando Norris wygrywa po raz pierwszy

Jastrzębski Węgiel bez trofeum. "Czeka nas kilka nieprzespanych nocy"

Jastrzębski Węgiel bez trofeum. "Czeka nas kilka nieprzespanych nocy"

Bernard Hill nie żyje. Grał w "Titanicu" i "Władcy Pierścieni"

Bernard Hill nie żyje. Grał w "Titanicu" i "Władcy Pierścieni"