MKTG SR - pasek na kartach artykułów
4 z 16
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Moc zapachu...
fot. Wojciech Wojtkielewicz

Takie sztuczki stosują teraz supermarkety. Tak sklepy oszukują klientów, by kupowali więcej

Moc zapachu
Zapach jest niezwykle skuteczny w przywoływaniu miłych wspomnień. W ten sposób sklepy łączą to, co powinno być najbardziej bolesną częścią zakupów (płacenie za nie) z kojącym zapachem pysznego domowego wypieku. Zapach pieczywa ma zatem ułatwiać dokonywanie decyzji zakupowych i sprawić, że poczujemy się wyjątkowi i nagrodzeni.

Dodatkowo nic tak nie pobudza apetytu jak zapach świeżego pieczywa. W głodni klienci są w stanie kupić więcej. Za sprawą świeżo wyjętych z pieca pachnących wypieków, sklepy starają się więc zachęcić do większych zakupów.

Zobacz również

Armagedon drogowy na Obwodnicy Trójmiasta!

Armagedon drogowy na Obwodnicy Trójmiasta!

Krakowskie juwenalia przed laty. Tak kiedyś wyglądały studenckie korowody!

NOWE
Krakowskie juwenalia przed laty. Tak kiedyś wyglądały studenckie korowody!

Polecamy

W Dąbrowie Górniczej zatrzymano dilera narkotyków - grozi mu 12 lat więzienia

W Dąbrowie Górniczej zatrzymano dilera narkotyków - grozi mu 12 lat więzienia

Piłkarskie Orły 2024: Kamil Biliński z Zagłębia nie dostał piłki w Warszawie

Piłkarskie Orły 2024: Kamil Biliński z Zagłębia nie dostał piłki w Warszawie

Dżem z truskawkami i rabarbarem. Tak zamkniesz te smaki w słoiku na jesień i zimę

HIT DNIA
Dżem z truskawkami i rabarbarem. Tak zamkniesz te smaki w słoiku na jesień i zimę