Nowy numer Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta e-TOLL został uruchomiony 24 października bieżącego roku. Informację na temat opłat drogowych otrzymamy, dzwoniąc pod numer +48 22 24 337 77. Jet on przeznaczony zarówno dla telefonów stacjonarnych jak i komórkowych, dzwoniących zarówno z Polski, jak i z zagranicy.
Dotychczasowe numery 800 101 101 i +48 22 521 10 10 pozostaną aktywne odpowiednio tylko do 31 października i 6 listopada bieżącego roku. Po tych datach kontakt z Telefonicznym Centrum Obsługi Klienta e-TOLL możliwy będzie jedynie pod nowym numerem.
Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta e-TOLL działa całodobowo. Konsultanci udzielają informacji w 4 językach: polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim. Opłata za połączenie jest zgodna z cennikiem operatora.
E-TOLL to system oparty o technologię wyznaczania pozycji użytkownika przy zastosowaniu pozycjonowania satelitarnego z wykorzystaniem wirtualnych bramownic. Służy on do wykonywania wygodnych, bezobsługowych opłat za korzystanie z płatnych odcinków dróg państwowych, wykorzystując przy tym dane geolokalizacyjne. Z systemu korzystać mogą zarówno osoby prywatne, jak i przedsiębiorstwa. Dzięki korzystaniu z e-TOLL kierowcy nie muszą się już zatrzymywać, by uiścić opłatę za korzystanie z płatnych tras, co przekłada się na sprawniejszy ruch na drogach.
Nie przeocz
Zobacz także
Musisz to wiedzieć
![emisja bez ograniczeń wiekowych](https://s-nsk.ppstatic.pl/assets/nsk/v1.220.2/images/video_restrictions/0.webp)
STUDIO EURO PO HOLANDII
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?