Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

30 Seconds To Mars w Rybniku: Przedłużono promocję biletów, ruszyła też kampania promocyjna

Ola Szatan
Dokładnie miesiąc temu, 10 grudnia prezydent Rybnika, Adam Fudali zdradził, że latem na rybnickim stadionie wystąpi amerykański zespół 30 Seconds To Mars. Jared Leto i jego koledzy z grupy zagrają 22 czerwca, a bilety na ten koncert wciąż sprzedają znakomicie. I wciąż są w promocji.

Do 14 lutego została przedłużona promocja dotycząca cen biletów na koncert 30 Seconds To Mars w Rybniku (przypomnijmy, że wszystkie kategorie cenowe poza biletami VIP są tańsze o 20 zł w stosunku do ceny podstawowej).

- Zdajemy sobie sprawę, że wielu fanów tej grupy to młode osoby i nie dysponują zasobnymi portfelami - mówi Janusz Stefański z agencji Prestige MJM, która wspólnie w Urzędem Miasta w Rybniku jest organizatorem koncertu. - Przedłużyliśmy też promocję z tego względu, ze bilet na koncert może być dobrym prezentem na Walentynki. Dla siebie, albo dla drugiej osoby - dodaje.

POZNAJ SZCZEGÓŁY KONCERTU:
30 SECONDS TO MARS W RYBNIKU

W ciągu kilku pierwszych tygodni sprzedaży biletów śmiało można stwierdzić, że mamy do czynienia z rekordowym zainteresowaniem jeśli chodzi o wszystkie dotychczasowe rybnickie koncerty gwiazd. Oczywiście ta tendencja może się zmienić, ale z tej sytuacji, która jest teraz jest bardzo zadowoleni - podkreślił Janusz Stefański.

Do koncertu 30 Seconds To Mars na rybnickim stadionie zostało niespełna pół roku. Tymczasem ruszyła już ogólnopolska kampania reklamowa, która ma zresztą spory rozmach.

Wizytówką kampanii promocyjnej jest reklama wielkoformatowa, którą mogą podziwiać mieszkańcy Warszawy. Nośnik znajduje się w centralnym punkcie miasta, na skrzyżowaniu ulicy Marszałkowskiej z Alejami Jerzolimskimi tuż przy Pałacu Nauki i Kultury.

Łączna powierzchnia reklamy to ponad 537 metrów kwadratowych. Według różnych szacunków w tym miejscu powinna ona zostać dostrzeżona przez około 1 500 000 osób.

- Reklama jest doskonale widoczna. Trudno znaleźć lepszą lokalizację w Warszawie i generalnie w całym kraju. To wielka sprawa, że Rybnik jest promowany w ten sposób – podkreśla Adam Fudali, prezydent Rybnika.

Organizatorzy koncertu obliczyli, że wartość całej kampanii promocyjnej koncertu 30 Seconds to Mars wyniesie około 10.000.000 złotych. To kwota porównywalna do wartości działań prowadzonych przy wcześniejszych wydarzeniach organizowanych na stadionie miejskim w Rybniku.
Wystarczy przypomnieć, że kampania ubiegłorocznego koncertu Roda Stewarta została wyceniona dokładnie na 9.697.756 złotych, a w przypadku występu grupy Guns N` Roses działania promocyjne miały wartość 9.098.349,57 złotych.

W skład działań promocyjnych poza reklamą wielkoformatową wejdą również inne formy działań outdorowych – billboardy, citylighty, czy reklama w środkach komunikacji miejskiej. Organizatorzy planują również intensywne działania promocyjne w największych ogólnopolskich i lokalnych telewizjach, rozgłośniach radiowych oraz w tytułach prasowych. Reklamy pojawią się również w internecie i swoim zasięgiem obejmą najbardziej rozpoznawalne polskie portale.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!