24-letni Bartosz Pilawski to pochodzący ze Szczecinka projektant mody, który obecnie mieszka i tworzy w Katowicach. Ma pracownię i showroom w Fabryce Porcelany. Tworzy pod marką PILAWSKI.
Młody projektant zdecydował się wesprzeć pomysł Dody i przekazać na koncert „Artyści przeciw nienawiści” koszulki ze specjalnym hasztagiem #ARTYSCIPRZECIWNIENAWIŚCI. Są w jego stylu - czarne, z białym hasztagiem. 27 lutego 2019 r. na scenie w łódzkiej Atlas Arenie wystąpiły w nich gwiazdy koncertu, w tym Dorota Doda Rabczewska-Stępień, Beata Kozidrak czy Patrycja Markowska.
Zobacz zdjęcia z koncertu i z pracowni Bartosza Pilawskiego
- Nienawiść w sieci to ogromny problem społeczny, powodujący, że osoby w jakikolwiek sposób wyróżniające się z tłumu, są piętnowane - czytamy w oświadczeniu twórcy marki PILAWSKI. - Hejtujący w internecie, to najczęściej ludzie, którzy po pierwsze czują się tam anonimowi, co jest wielkim kłamstwem, bo w sieci nikt anonimowy nie jest. Po wtóre to ludzie, którzy hejtem kompensują swoje braki i kompleksy. Najczęściej skupiają się na ocenianiu wyglądu innych. Składową tego jak wyglądamy są ubrania, które nosimy. Marka modowa PILAWSKI nie zgadza się na to, niezależnie od tego, co kto nosi i jak się nosi. Każdy ma prawo wyboru tego, w co się ubierze, albo gdzie wyjdzie, bez ryzyka narażania się na falę hejtu - dodają.
Łódzki koncert zgromadził w Atlas Arena kilkadziesiąt polskich gwiazd, które swoim udziałem w wydarzeniu, wsparły walkę z nienawiścią w sieci. Na scenie zgromadziło się prawie sto polskich gwiazd, które ponad podziałami, wzięły udział w tym szlachetnym koncercie. Pomysł na wydarzenie zrodził się po tragicznym zamachu na prezydenta Gdańska, Pawła Adamowicza, podczas tegorocznego finału WOŚP. Na liście wykonawców znalazły się takie nazwiska, jak Maryla Rodowicz, Sylwia Grzeszczak i Justyna Steczkowska oraz oczywiście Doda, która jako pierwsza wyszła z inicjatywą zorganizowania tego wydarzenia.
PILAWSKI to nowa marka ubrań na polskim rynku. Już po kilku prezentacjach kolekcji zaczęła zyskiwać na popularności wśród fanów mody i coraz częściej pojawiać się na półkach uznanych showroomów.
Projekty Bartosza Pilawskiego powstają z myślą o ludziach, dla których świeże spojrzenie na modę stanowi sposób ekspresji siebie. Klienci otrzymują projekty, które mają być nie tylko piękne, ale również funkcjonalne, niezależnie od okazji ich użycia.
POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:
500 Plus od pierwszego dziecka i "13" dla emerytów
TYDZIEŃ Magazyn reporterów Dziennika Zachodniego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?