Awaria Pekao SA. Problemy z działaniem aplikacji PeoPay
O awarii informują klienci banku Pekao SA. Skarżą się na problemy z logowaniem do aplikacji PeoPay, przez którą między innymi potwierdza się przelewy.
- Informujemy, że z przyczyn technicznych mogą występować trudności z zalogowaniem do bankowości mobilnej PeoPay. Pracujemy nad jak najszybszą poprawą działania bankowości elektronicznej. Bardzo przepraszamy za niedogodności - komunikat takiej treści wyświetla się użytkownikom aplikacji.
O awarii Pekao SA można przeczytać także na downdetector.pl. Użytkownicy zgłosili już kilkadziesiąt raportów. Na mapie zgłoszeń widać, że problemy objęły klientów z całej Polski.
Bank jak na razie nie wydał komunikatu, kiedy awaria zostanie usunięta.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?