Mieszkanka Katowic poszła rano wymienić dowód osobisty w miejskim urzędzie. Miało być szybko i bez problemu. Problem jednak się pojawił. A mieszkańcy czekali.
- Trwa to już pól godziny. Wnioski nie są przyjmowane z powodu nie działającego systemu. Panie w "okienkach" szeptają o braku internetu - pisała do nas mieszkanka Katowic, ok. godzin. 9.20.
Okazało się, że problemy te spowodowała awaria źródła. To skutkowało problemem z systemem informatycznym. Awaria jeszcze w całości nie została usunięta. Problemy pojawiają się nie tylko w kwestii wymiany dowodów, ale także np. w systemie kolejkowym.
- Od rana mamy problem z źródłem. Obecnie system działa w trybie awaryjnym. Trochę wolniej. Wkrótce wróci pełna sprawność systemu - zapewnia Ewa Biskupska, rzecznik prasowy katowickiego magistratu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?