Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Biedronka szykuje rabaty na Wielkanoc. Taniej nawet o 15 procent. ZASADY PROMOCJI

MJ
Wielkanocne rabaty w Biedronce. Można między innymi zdobyć książkę o przygodach Świeżaków.
Wielkanocne rabaty w Biedronce. Można między innymi zdobyć książkę o przygodach Świeżaków. mat. prasowe
Sieć Biedronka przygotowała na tegoroczny okres Wielkanocy specjalne akcje promocyjne. Dzięki nim za darmo będzie można zdobyć nową książkę o Słodziakach i 15 procent rabatu na zakupy. Akcja startuje od 4 marca. Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w promocji "Wielkanocna wyklejanka"?

Wielkanocna akcja promocyjna Biedronki ZASADY

Zbieranie wielkanocnych jajeczek w ramach akcji promocyjnej Biedronki rozpocznie się 4 marca i potrwa do 14 kwietnia. Zasady są proste. Aby zdobyć rabat, trzeba zbierać naklejki z jajeczkami, które można dostać przy zrobieniu zakupów za minimum 69 złotych. 15 zebranych naklejek oznacza 15 procent jednorazowej zniżki (kwota rabatu dot. pojedynczego zakupu może wynieść maksymalnie 75 złotych).

Zakupy z rabatem będzie można zrobić w tygodniu przed świętami, czyli w dniach 15-20 kwietnia tego roku.

Biedronka: Jak dostać książkę o Słodziakach w ramach akcji?

Użytkownicy karty Moja Biedronka mogą też zbierać naklejki z wizerunkiem książki o przygodach Gangu Słodziaków. Na osoby, które uzbierają ich 15, czeka nowa książka o Słodziakach. Naklejki przy kasie (po 3 sztuki) otrzymują klienci, którzy w weekend (od piątku do niedzieli) zrobią zakupy za minimum 69 złotych. Akcja potrwa do 14 kwietnia. Książki będzie można odebrać z kartą Moja Biedronka od 15 do 27 kwietnia.

Dodatkowo klienci z kartą Moja Biedronka podczas weekendowych zakupów przy kasie dostaną też bon na Superofertę Dnia.

- Nasze przedświąteczne akcje są różnorodne. Zależy nam bowiem na tym, by każdy znalazł coś dla siebie. Jedno jest pewne: dzięki Biedronce nasi klienci będą mogli nabyć świąteczne specjały najwyższej jakości i jeszcze bardziej zadbać o domowy budżet. Natomiast dzięki naklejkom umożliwiającym zdobycie trzeciej części książki o przygodach Gangu Słodziaków, dodajemy też trochę zabawy do codziennych zakupów. Liczymy na to, że ta książka stanie się inspiracją do wspólnego czytania z dziećmi podczas świąt, kiedy mamy więcej czasu dla najbliższych – mówi Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej sieci Biedronka.

TYDZIEŃ Magazyn reporterów Dziennika Zachodniego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo