Burmistrz Cieszyna Bogdan Ficek nie ukrywa, że jest zdegustowany podejściem niektórych przedsiębiorców.
- Rok przed jubileuszem osobiście odwiedzałem ich i zachęcałem do wydania okolicznościowych produktów. Sądziłem, że wystarczy zaszczepić w nich ideę, a oni to wykorzystają - przyznaje.
Marek Tobolewski z agencji reklamowej Eskadra zwraca uwagę, że przedsiębiorcy musieli przede wszystkim rozważyć koszty i potencjalne zyski. Ale jego zdaniem do wydania okolicznościowego gadżetu nie jest potrzebna skomplikowana strategia. - Liczy się przede wszystkim dobry pomysł, taki błysk, od którego wszystko się zaczyna - zaznacza.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?