Są to: Grupa Eskadra, Demo Effective Launching i dwa konsorcja: WYG International z Profile oraz Imago PR, Business Consulting i Media Partner.
Zadaniem podmiotu, z którym Urząd Miasta Katowic - organizator postępowania - podpisze umowę, będzie określenie celów komunikacyjnych, opracowanie pierwszej w historii strategii promocji miasta i promocji metropolii jako centrum gospodarczego. Szczegółów postępowania nie ujawniono.
Magistrat prowadzi też przetarg na agencję, której zleci przygotowanie, przeprowadzenie i zaplanowanie kampanii "Miasto wielkich wydarzeń". Działania planowane są w telewizji, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach kraju.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?