Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Cztery podmioty biją się o budżet promocyjny Katowic

Redakcja
Cztery podmioty znalazły się na krótkiej liście w przetargu na strategię promocji Katowic - informuje serwis press.pl.

Są to: Grupa Eskadra, Demo Effective Launching i dwa konsorcja: WYG International z Profile oraz Imago PR, Business Consulting i Media Partner.

Zadaniem podmiotu, z którym Urząd Miasta Katowic - organizator postępowania - podpisze umowę, będzie określenie celów komunikacyjnych, opracowanie pierwszej w historii strategii promocji miasta i promocji metropolii jako centrum gospodarczego. Szczegółów postępowania nie ujawniono.

Magistrat prowadzi też przetarg na agencję, której zleci przygotowanie, przeprowadzenie i zaplanowanie kampanii "Miasto wielkich wydarzeń". Działania planowane są w telewizji, Internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach kraju.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty