Dzień pasażera. Dziś bezpłatne porady prawne na lotniskach

AGA
Arkadiusz Ławrywianiec
Udostępnij:
Środkiem wakacyjnego transportu dla tysięcy mieszkańców województwa śląskiego stał się samolot. Niestety lotniska nie są wolne od sytuacji uciążliwych dla klienta. I tu gubi się bagaż, dochodzi do złamania praw konsumenckich - spóźnień, awarii. Czy możemy liczyć na odszkodowanie, gorący posiłek w oczekiwaniu na spóźniony lot?

W całej Europie prawnicy - eksperci z Europejskich Centrów Konsumenckich - będą dziś, na lotniskach właśnie, udzielać bezpłatnie porad prawnych oraz wręczać ulotki edukacyjne wszystkim zainteresowanym w godzinach 10.00 - 16.00. Akcja odbędzie się też w Polsce - na terenie portów lotniczych w Krakowie oraz Warszawie.

"Dzień Pasażera" stanowi wspólną inicjatywę Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich. Do zadań sieci należy m.in. informowanie pasażerów o przysługujących im prawach oraz pomoc konsumentom w polubownym dochodzeniu roszczeń.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polska elektromobilność w liczbach

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Przejdź na stronę główną Dziennik Zachodni
Dodaj ogłoszenie