Dzień pasażera. Dziś bezpłatne porady prawne na lotniskach

AGA
Arkadiusz Ławrywianiec
Środkiem wakacyjnego transportu dla tysięcy mieszkańców województwa śląskiego stał się samolot. Niestety lotniska nie są wolne od sytuacji uciążliwych dla klienta. I tu gubi się bagaż, dochodzi do złamania praw konsumenckich - spóźnień, awarii. Czy możemy liczyć na odszkodowanie, gorący posiłek w oczekiwaniu na spóźniony lot?

W całej Europie prawnicy - eksperci z Europejskich Centrów Konsumenckich - będą dziś, na lotniskach właśnie, udzielać bezpłatnie porad prawnych oraz wręczać ulotki edukacyjne wszystkim zainteresowanym w godzinach 10.00 - 16.00. Akcja odbędzie się też w Polsce - na terenie portów lotniczych w Krakowie oraz Warszawie.

"Dzień Pasażera" stanowi wspólną inicjatywę Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich. Do zadań sieci należy m.in. informowanie pasażerów o przysługujących im prawach oraz pomoc konsumentom w polubownym dochodzeniu roszczeń.

IKE + czy ZUS? Niedługo trzeba zdecydować

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie