Flexiform Day Katowice 2018: warsztaty o strategiach marketingowych już w piątek, 19 października o godz. 11.30 podczas EKMiŚP w Katowicach

DM
Dziennik Zachodni zaprasza na kolejną edycję warsztatów o nowoczesnych strategiach marketingowych. Uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, jak poprowadzić firmę w internecie, przygotować kampanię reklamową w sieci oraz co robić, aby zdobyć szeroką publiczność dla swoich treści i produktów.

Warsztaty skierowane są do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, osób zajmujących się promocją w sektorze MŚP oraz do osób kształtujących wizerunek firm w tym sektorze.

W programie:

  • Marek Twaróg – „Wprowadzenie: dziennikarstwo, reklama, content marketing. Co warto wiedzieć o mediach i promowaniu marki".
  • Karol Gruszka i Bartłomiej Wortolec – „Wideo jako nowoczesna i angażująca forma promocji”.
  • Marcin Kasprzyk – „Budżet alert jako nowoczesne narzędzie promocji idei partycypacyjnej w Internecie”.

Zobacz poprzednie edycje FlexiForm Day

Konferencja, na której pojawiło się prawie 200 przedstawicieli biznesów działających w przestrzeni cyfrowej, otworzyli Zenon Nowak, prezes Dziennika Zachodniego, oraz Marek Twaróg, redaktor naczelny Dziennika Zachodniego. Pierwszym prelegentem był Paweł Bilczyński - ekspert Google oraz programu Internetowe Rewolucje.

Zapisy na nadchodzącą edycję Flexiform Day są możliwe przez stronę 8. Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw po uprzednim zerestrowaniu się na Kongresie:

Flexiform Day Katowice 2018: warsztaty o strategiach marketingowych już w piątek, 19 października o godz. 11.30 podczas EKMiŚP w Katowicach

Wideo