Warsztaty skierowane są do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw, osób zajmujących się promocją w sektorze MŚP oraz do osób kształtujących wizerunek firm w tym sektorze.
W programie:
- Marek Twaróg – „Wprowadzenie: dziennikarstwo, reklama, content marketing. Co warto wiedzieć o mediach i promowaniu marki".
- Karol Gruszka i Bartłomiej Wortolec – „Wideo jako nowoczesna i angażująca forma promocji”.
- Marcin Kasprzyk – „Budżet alert jako nowoczesne narzędzie promocji idei partycypacyjnej w Internecie”.
Zobacz poprzednie edycje FlexiForm Day
Konferencja, na której pojawiło się prawie 200 przedstawicieli biznesów działających w przestrzeni cyfrowej, otworzyli Zenon Nowak, prezes Dziennika Zachodniego, oraz Marek Twaróg, redaktor naczelny Dziennika Zachodniego. Pierwszym prelegentem był Paweł Bilczyński - ekspert Google oraz programu Internetowe Rewolucje.
Zapisy na nadchodzącą edycję Flexiform Day są możliwe przez stronę 8. Europejskiego Kongresu Małych i Średnich Przedsiębiorstw po uprzednim zerestrowaniu się na Kongresie:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?