Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

FlexiForm Day po raz drugi, czyli jak skutecznie korzystać z możliwości współczesnego internetu

Arkadiusz Nauka
Na poprzedniej konferencji organizowanej przez „Dziennik Zachodni” pojawiło się 200 osób związanych z biznesem
Na poprzedniej konferencji organizowanej przez „Dziennik Zachodni” pojawiło się 200 osób związanych z biznesem Lucyna Nenow
Dziś, 4 kwietnia 2017, w katowickim MCK już po raz drugi odbędzie się konferencja FlexiForm Day. To wydarzenie skierowane do tych, którzy interesują się multimediami.

Coraz więcej internautów korzysta z treści multimedialnych, a wytrawni marketerzy potrafią przekuć to w sukces. Dla tych, którzy chcą być na bieżąco z najnowszymi trendami, „Dziennik Zachodni” organizuje dzisiaj – od godz. 9.30, w Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach – konferencję FlexiForm Day. Zapraszamy przedsiębiorców i lokalne firmy, które chcą zaistnieć w interne-cie albo już w nim działają i chcą się jeszcze bardziej rozwinąć, korzystając z najnowszych rozwiązań.

CZYTAJCIE TEŻ:
Wszystko o nowych mediach, czyli FlexiForm Day w Katowicach

Wszystko o nowych mediach, czyli FlexiForm Day w Katowicach

Wszystko o nowych mediach, czyli FlexiForm Day w Katowicach ...

Podczas drugiej konferencji FlexiForm Day będzie można się dowiedzieć, dlaczego biznes powinien być mobilny, jak skutecznie komunikować się w biznesie za pomocą wideo, jak wykorzystać dane do skutecznej komunikacji z klientem w mobile oraz jak sprawić, by Facebook przyczynił się do rozwoju firmy. FlexiForm Day jest przeznaczony dla tych, którzy chcą dowiedzieć się, jak z multimedialnych narzędzi korzystają najlepsi z branży.

Główna część imprezy rozpocznie się około godziny 10.15. Wówczas na scenie pojawi się pierwszy z prelegentów, czyli Sylwia Kempa, content manager w agencji icube.pl, która poprowadzi warsztaty pt. „Multiscreen – czyli jak zmienia się świat wokół nas”. Sylwia Kempa przeprowadziła już dziesiątki szkoleń oraz indywidualnych konsultacji dla przedsiębiorców z zakresu marketingu internetowego w ramach projektu Internetowe Rewolucje Google. Tym razem wprowadzi nas w świat wielowymiarowego wideo i pokaże, jak przekształcić filmy w wiele formatów.

W dalszej części konferencji pozostaniemy w tematyce wideo. O tym, jak skutecznie komunikować się w biznesie właśnie za pomocą wideo, opowie Wacek Wykrytowicz, prezes zarządu agencji Truly, który pasjonuje się wpływem nowych technologii na relacje międzyludzkie. Uczestników warsztatów czeka więc podróż po najnowszych multimedialnych trendach, które mogą ułatwić codzienną komunikację.

Kolejnym z prelegentów jest Aneta Gąsiorek, specjalistka od digital marketingu w agencji Netsprint. Na co dzień odpowiada za rozwój sieci reklamowej Adkontekst, a także zarządza portfelem projektów związanych z obszarem programmatic. Na FlexiForm Day poprowadzi warsztaty pt. „Reklama i content marketing w mobile a dane – czyli jak wykorzystać wiedzę o użytkowniku”.

Ostatnie warsztaty pt. „Twoja firma potrzebuje wideo” poprowadzi Kamil Skuza, key account manager w Polska Press Grupie. Znany jest jako człowiek od nietuzinkowych rozwiązań, znawca innowacyjnych technologii i kreatywnych kampanii łączących media i pokolenia.

Każdy z naszych warsztatów będzie poświęcony innym zagadnieniom, dzięki czemu będziecie mogli Państwo sukcesywnie pogłębiać swoją wiedzę i konfrontować swoje dotychczasowe doświadczenia z doświadczeniami naszych prelegentów i ekspertów.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wideo