Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

GKS Tychy stworzył własną linię batonów. Tyska Wataha nigdy nie chodzi głodna

Jacek Sroka
Jacek Sroka
Filip Komorski jest jednym z ambasadorów batonów GKS Tychy
Filip Komorski jest jednym z ambasadorów batonów GKS Tychy fot. gkstychy.iofo
GKS Tychy stworzył własną linię batonów. Od teraz żaden kibiców pięciokrotnych Mistrzów Polski nie będzie chodził głodny, bo w każdej chwili będzie mógł zasilić się wilczą energią. Takiej nowości na rynku hokejowym jeszcze nie było.

GKS Tychy stworzył własną linię batonów. Tyska Wataha nigdy nie chodzi głodna

GKS Tychy stworzył własną linię batonów. Klub przygotował na razie trzy rodzaje batonów. Kibice będą mogli kupić smak miodowy, kawowy i bananowy. Ich szata graficzna nawiązuje do klubowych barw GKS oraz wizerunku tyskich hokeistów, bo każdy przysmak ma swojego własnego ambasadora.

- Hasłem przewodnim tego sezonu jest #TyskaWataha. Naszym celem było stworzenie jednolitej identyfikacji wizualnej, dlatego symbol wilka widnieje m.in na koszulach meczowych, w grafikach na social mediach czy na akcesoriach, które można kupić w sklepie klubowym. Chcieliśmy przygotować jednak coś specjalnego dla naszych kibiców. Z racji tego, że na spotkania przychodzi wiele dzieci, to zdrowe batony najbardziej powinny trafić w ich gust. Smaczne, ale co bardzo ważne zdrowe przekąski dodadzą naszym najmłodszym kibicom energii do kibicowania. Dorośli również powinni mieć go pod ręka chociażby w pracy, bo baton zawiera sporą ilość zdrowych tłuszczy czy węglowodanów – mówi Krzysztof Trzosek, rzecznik prasowy GKS-u Tychy.

Takiej nowości na rynku hokejowym jeszcze nie było. Od teraz żaden kibiców pięciokrotnych Mistrzów Polski nie będzie chodził głodny, bo w każdej chwili będzie mógł zasilić się wilczą energią.

- Batony są bardzo zdrowe i dokładnie sprawdzone oraz przetestowane. Są w stu procentach naturalne, ręcznie przygotowywane, wolne od cukrów i w pełni zrobione na miodzie. Ponadto nasza firma jest oficjalnym partnerem żywieniowym najlepszego polskiego golfisty, Adriana Meronka, a w przeszłości współpracowaliśmy przy dostarczaniu batonów dla piłkarzy Bayernu Monachium – stwierdza Mirosław Kozielski, B+ORSEL.

Batony swoją premierę miały w niedzielę 1 października. Pierwsza partia trafiła do najmłodszych kibiców, którzy regularnie przychodzą na spotkania w akcji ” Z Klasą na Zimowym”. Pozostałe będą do kupienia w punktach gastronomicznych na Stadionie Zimowym. Cena za każdego z nich, to koszt 5.50 zł.

[polecane]25326529,25326871,25332769,25324073;1;Nie przeocz[/polecane]

Musisz to wiedzieć

Bądź na bieżąco i obserwuj

od 7 lat
Wideo

Hokejowe Fudeko GAS Gdańsk chce się rozwijać

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera