Apa chce pomóc w znajdowaniu narzędzi i technik ułatwiających codzienną pracę w mediach z wykorzystaniem nowych technologii. Prelegentem pierwszego spotkania był Adama Przeździęka z Mediafeed.pl. Przeździęka mówił m.in. o tym, jak ważna jest obserwacja trendów i czym jest, a czym nie jest trend.
Dzisiejsze warsztaty odbyły się w ultranowoczesnym budynku APA Black House. To stworzony od podstaw, pierwszy w Polsce w pełni funkcjonalny dom inteligentny. Kreatywna, wchodząca w interakcję z odbiorcą przestrzeń ma na celu m.in.: prezentację nowoczesnych rozwiązań automatyki budynkowej i systemów zarządzania przestrzenią oraz pokazanie praktycznego wymiaru technologii APA.
Nowy cykl spotkań dla przedstawicieli mediów to jedne z wielu działań firmy. Przypomnijmy, że Apa Group ściśle współpracuje także z Politechniką Śląską. Kolejne spotkanie firma przewiduje za około trzy miesiące. Ich celem jest poszerzanie horyzontów, poznawanie nowych ciekawych ludzi, niekoniecznie związanych z mediami. Jakie tematy w ramach akademii będą więc poruszane? Uczestnicy dzisiejszego spotkania zaproponowali im. porozmawiać na temat bezrobocia w kontekście nowych technologii, czyli zastępowania pracy ludzkiej robotami.
Na akademię zapisywać się można, wysyłając maila na adres: [email protected]
Nie przegapcie
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?