- Myślimy o różnych promocjach - powiedział Krzysztof Maj, dyrektor do spraw marketingu zabrzańskiego klubu.
Największym magnesem może być cena biletu. Pierwsza jaskółka w tym względzie już jest. Na najbliższe dwa mecze z Wisłą Kraków i Lechem Poznań młodzież do lat 18 , będzie mogła nabywać bilety ulgowe. (do tej pory do 13). W mieście będą umieszczane billboardy i plakaty. Najważniejszą jednak innowacją, będzie wprowadzenie internetowej sprzedaży biletów. Ma ruszyć w rundzie wiosennej obecnego sezonu.
Wydawałoby się, że jedną z przyczyn niższej frekwencji na meczach Górnika jest nowy system identyfikacji kibiców.
- Jestem daleki od takiego stwierdzenia. System wdrożony przez firmę Wasko działa dobrze, a po naszych uwagach będzie jeszcze sprawniejszy - mówił Tomasz Milewski, kierownik do spraw bezpieczeństwa Górnika. - Leży nam na sercu, żeby sprzedaż biletów odbywała się szybko - stwierdził Michał Spendel, zastępca dyrektora departamentu Wasko.
Za kilka tygodni pojawi się nowa strona internetowa Górnika. Przygotowuje ją firma Pixelirium z Tarnowskich Gór.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?