Jednak jeszcze nie Europejska Stolica Kultury, bo choć kampania koresponduje ze staraniami miasta o tytuł ESK w 2016 r. - poprzez logo ESK umieszczone na spotach reklamowych - to są to dwa różne projekty. Miasto wielkich wydarzeń dofinansowuje w 50 proc. Unia Europejska.
Dziś zostanie uruchomiona strona internetowa www.imprezy.katowice.eu. Mają się tu znaleźć najważniejsze imprezy i informacje praktyczne - lokalizacja wydarzenia, dojazd, czy noclegi w pobliżu.
- To projekt, który kompleksowo pokazuje, jak duże wydarzenia będą w Katowicach na przestrzeni roku - mówi Krystyna Siejna, wiceprezydent Katowic.
Kampanię podzielono na 12 odsłon, każda z nich przez dwa tygodnie będzie promowała jedno wydarzenie. Od początku marca zapowiadany jest Ogólnopolski Festiwal Sztuki Reżyserskiej Interpretacje. Reklamowane będą też Śląski Festiwal Jazzowy, Festiwal Teatrów Lalek, Festiwal Teatralny A PART, Art Naif Festiwal, Letni Ogród Teatralny, Festiwal Rawa Blues, Katowicki Karnawał Komedii, Międzynarodowy Festiwal Młodych Laureatów Konkursów Muzycznych, Festiwal Regiofun, Tauron Nowa Muzyka, Międzynarodowy Konkurs Wiedzy o Chopinie.
Brakuje m.in. Off Festivalu, pozyskanego, jak twierdzą urzędnicy, zbyt późno. Wydarzenia, których na liście zabrakło mają być promowane na stronie internetowej i w kolejnych etapach kampanii.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?