Na początku 2016 roku firma Lidl przeprowadziła w wybranych sklepach testy mniejszych koszyków, których celem było sprawdzenie, czy rozwiązanie zainteresuje kupujących.
- Sugestie klientów oraz wygoda dokonywania zakupów w naszych sklepach są dla nas bardzo ważne. Wyniki testów udowodniły, że konsumenci doceniają wybór i chętnie korzystają zarówno z dużych wózków, jak i nowych, mniejszych koszyków. Uważnie słuchamy głosów klientów i odpowiadamy na ich potrzeby, dlatego od 1 marca wprowadzamy mniejsze koszyki zakupowe do wszystkich sklepów w Polsce. Wierzymy, że dzięki temu codzienne zakupy będą jeszcze bardziej komfortowe – mówi Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska.
Obecnie w Polsce jest ponad ponad 550 sklepów tej sieci.
O potrzebie wprowadzenia małych poręczniejszych koszyków klienci Lidla mówili od wielu lat. Raz jedyny jednak Lidl odnósł się do ich sugestii merytorycznie, wyjaśniając w krótkich zdaniach swój punkt widzenia.
W tej chwili w naszych sklepach są wózki, dzięki którym obsługa przy kasie trwa szybciej i często łatwiej robić zakupy - oficjalne stanowisko Lidla z lutgo 2014.
Na szczęście to stanowisko uegło zmanie i od 1 marca w Lidlu dostępne są także małe koszyki.
DN
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?