Marka Hammer podzieliła swoje wzmocnione urządzenia na trzy linie produktowe. Ma to pozwolić lepiej dopasować sprzęt do klientów

Grzegorz Lisiecki
Grzegorz Lisiecki
Hammer
Udostępnij:
W trzech nowych subliniach będą trafiały do sprzedaży wzmocnione telefony Hammera, marki należącej do polskiej firmy mPTech. Urządzenia różnią się stylistyką, parametrami czy funkcjonalnością i nowy podział ma je lepiej dopasować do użytkowników.

Nowe sublinie Hammera to Adventure, Athlete i Industrial. Jak podkreślają w mPTech, taki podział pozwoli lepiej dopasować telefon do danej grupy klientów – pod kątem funkcjonalności czy cech fizycznych produktu np. ze względu na zaawansowanie technologiczne i stopień odporności. – Telefony, smartfony i akcesoria Hammer, produkowane są tak, aby spełniać konkretne oczekiwania wynikające z wykonywanego zawodu lub aktywnego stylu życia. Teraz klienci będą mieć jasność, który z modeli jest dopasowany w lepszym stopniu do ich potrzeb – wyjaśnia Rafał Madera, dyrektor marketingu mPTech.

Jak wyjaśnia producent, Hammer Adventure to urządzenia skierowane przede wszystkim do podróżujących czy zawodowców, którzy potrzebują wyjątkowo odpornego telefonu o specjalistycznych funkcjach i wyższych parametrach technologicznych. Dostępne urządzenia w nowej linii to Hammer Explorer Pro, Explorer, zewnętrzna bateria z funkcją powerbank, a także telefony Patriot, Patriot+. Z kolei linia Hammer Industrial skierowana jest do tych, którzy pracują w trudnych warunkach i potrzebujących nieskomplikowanego, wytrzymałego telefonu. Dostępne modele w tej linii to Hammer Energy 2, Energy 18x9, Professional BS21, 5 Smart, Bow+, Hammer 4+, Hammer 4, Hammer 3+, Hammer 3.

Hammer Athlete to natomiast urządzenia dla osób aktywnych zawodowo i sportowo, preferujących jednak sprzęt o mniej „pancernym” designie. Dostępne modele w linii Athlete to dziś Hammer Blade 3, Hammer Watch, Hammer Iron 3 LTE, Iron 3. – Wierzymy, że podział na trzy sublinie sprofilowane pod kątem różnych grup użytkowników korzystnie wpłynie na postrzeganie naszej oferty i ułatwi naszym klientom dobór modelu adekwatnego do ich preferencji – tłumaczy Piotr Spychalski, dyrektor sprzedaży w mPTech.

Dodajmy, że każdą z nowych kategorii wyróżniać ma indywidualny, przewodni kolor. Linia Industrial będzie oznaczana kolorem pomarańczowym, Adventure czarnym, natomiast Athlete – białym. (źródło: Hammer)

Bądź na bieżąco i obserwuj

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na Twitterze!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na Twiterze!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Podwyżki cen prądu są nieuniknione

Wideo

Komentarze

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie