Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Marka Hammer podzieliła swoje wzmocnione urządzenia na trzy linie produktowe. Ma to pozwolić lepiej dopasować sprzęt do klientów

Grzegorz Lisiecki
Grzegorz Lisiecki
Hammer
W trzech nowych subliniach będą trafiały do sprzedaży wzmocnione telefony Hammera, marki należącej do polskiej firmy mPTech. Urządzenia różnią się stylistyką, parametrami czy funkcjonalnością i nowy podział ma je lepiej dopasować do użytkowników.

Nowe sublinie Hammera to Adventure, Athlete i Industrial. Jak podkreślają w mPTech, taki podział pozwoli lepiej dopasować telefon do danej grupy klientów – pod kątem funkcjonalności czy cech fizycznych produktu np. ze względu na zaawansowanie technologiczne i stopień odporności. – Telefony, smartfony i akcesoria Hammer, produkowane są tak, aby spełniać konkretne oczekiwania wynikające z wykonywanego zawodu lub aktywnego stylu życia. Teraz klienci będą mieć jasność, który z modeli jest dopasowany w lepszym stopniu do ich potrzeb – wyjaśnia Rafał Madera, dyrektor marketingu mPTech.

Jak wyjaśnia producent, Hammer Adventure to urządzenia skierowane przede wszystkim do podróżujących czy zawodowców, którzy potrzebują wyjątkowo odpornego telefonu o specjalistycznych funkcjach i wyższych parametrach technologicznych. Dostępne urządzenia w nowej linii to Hammer Explorer Pro, Explorer, zewnętrzna bateria z funkcją powerbank, a także telefony Patriot, Patriot+. Z kolei linia Hammer Industrial skierowana jest do tych, którzy pracują w trudnych warunkach i potrzebujących nieskomplikowanego, wytrzymałego telefonu. Dostępne modele w tej linii to Hammer Energy 2, Energy 18x9, Professional BS21, 5 Smart, Bow+, Hammer 4+, Hammer 4, Hammer 3+, Hammer 3.

Hammer Athlete to natomiast urządzenia dla osób aktywnych zawodowo i sportowo, preferujących jednak sprzęt o mniej „pancernym” designie. Dostępne modele w linii Athlete to dziś Hammer Blade 3, Hammer Watch, Hammer Iron 3 LTE, Iron 3. – Wierzymy, że podział na trzy sublinie sprofilowane pod kątem różnych grup użytkowników korzystnie wpłynie na postrzeganie naszej oferty i ułatwi naszym klientom dobór modelu adekwatnego do ich preferencji – tłumaczy Piotr Spychalski, dyrektor sprzedaży w mPTech.

Dodajmy, że każdą z nowych kategorii wyróżniać ma indywidualny, przewodni kolor. Linia Industrial będzie oznaczana kolorem pomarańczowym, Adventure czarnym, natomiast Athlete – białym. (źródło: Hammer)

Bądź na bieżąco i obserwuj

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera