18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Mój Reporter: Dlaczego nie mogę się dodzwonić do infolinii Kolei Śląskich

AD
Arkadiusz Ławrywianiec
Weronika Gibała pyta: "Chciałam sprawdzić dla mojej mamy odjazd i przyjazd pociągu Kolei Śląskich. Od godziny 14 przez kilkadziesiąt minut usiłowałam się dodzwonić na infolinię Kolei Śląskich. Niestety, najpierw przez kilka minut słyszałam komunikat, że muszę czekać, bo wszystkie linie są zajęte, a potem połaczenie sie zrywało. I tak w kółko. Po co ta infolinia, skoro nie da sie na nią dodzwonić. Może tam pracuje za mało ludzi?

Odpowiada Maciej Zaremba, rzecznik Kolei Śląskich:
Infolinia Kolei Śląskich czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-20.00, w soboty i niedziele w godz. 6.00-18.00. Połączenia wykonywane przez podróżnych są automatycznie przełączane na kilka aparatów telefonicznych, dlatego w godzinach szczytu, przy wzmożonym ruchu pociągów, czas oczekiwania na połączenie z pracownikiem informacji może zostać wydłużony.

Dodatkową przyczyną oczekiwania może być fakt, że liczba połączeń z infolinią mogła wzrosnąć w ciągu ostatnich 24 godzin w związku z nieoficjalnymi internetowymi informacjami dot. zmian w nowym rozkładzie. Koleje Śląskie w ciągu następnych kilkunastu godzin opublikują stosowne informacje dla pasażerów, co zapewne spowoduje ograniczenie telefonów związanych wyłącznie z nowym rozkładem.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!