Odpowiada Maciej Zaremba, rzecznik Kolei Śląskich:
Infolinia Kolei Śląskich czynna jest od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-20.00, w soboty i niedziele w godz. 6.00-18.00. Połączenia wykonywane przez podróżnych są automatycznie przełączane na kilka aparatów telefonicznych, dlatego w godzinach szczytu, przy wzmożonym ruchu pociągów, czas oczekiwania na połączenie z pracownikiem informacji może zostać wydłużony.
Dodatkową przyczyną oczekiwania może być fakt, że liczba połączeń z infolinią mogła wzrosnąć w ciągu ostatnich 24 godzin w związku z nieoficjalnymi internetowymi informacjami dot. zmian w nowym rozkładzie. Koleje Śląskie w ciągu następnych kilkunastu godzin opublikują stosowne informacje dla pasażerów, co zapewne spowoduje ograniczenie telefonów związanych wyłącznie z nowym rozkładem.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?