"Odkrywamy kosmos" - kolejna odsłona serii książek z okienkami dla dzieci

Piotr Ciastek
"Odkrywamy kosmos" - kolejna odsłona serii książek z okienkami dla dzieci
"Odkrywamy kosmos" - kolejna odsłona serii książek z okienkami dla dzieci PC
W serii „Dlaczego? Kiedy? Jak?” ukazała się nakładem wydawnictwa Sam książka dotycząca kosmosu. Najmłodsi czytelnicy dowiedzą się z niej, jak wygląda nasz Układ Słoneczny, czym są układy gwiazd, a nawet tego, co jedzą astronauci.

Bogato ilustrowana i pełna skrywanych za okienkami ciekawostek książka "Odkrywamy kosmos" to idealny start dla kilkulatków, których interesuje ta dziedzina. Książka wyjaśnia poszczególne pojęcia związane z kosmosem - prezentuje nasz układ planetarny, przygląda się z bliska słońcu, księżycowi i innym gwiazdom. Najciekawszym jej elementem będzie zapewne dla miłośników lotów w kosmos pokazanie pracy astronautów - tego jak funkcjonują rakiety kosmiczne i działały niegdyś promy kosmiczne.

Wśród licznych ciekawostek dzieci mogą odnaleźć wiele związanych z życiem codziennym astronautów, ale i własnym. Dzieci dowiadują się, że przedmioty używane na co dzień, w niektórych przypadkach zostały wymyślone właśnie w kosmosie.

Książka pozwala zajrzeć w niemal każdy zakamarek kosmosu i maszyn używanych do lotu w przestrzeń kosmiczną. Są tutaj otwierane okienka, przesuwane plansze, a nawet mapa gwiazd znajdującymi się nad naszymi głowami. Pozycja ta skierowana jest zarówno dla trzylatków, jak i nieco starszych dzieci, które już samodzielnie mogą eksplorować z jej pomocą kosmos.

od 12 lat